Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 grudnia 2025 (poniedziałek)

Od samodzielnego referenta do głównego specjalisty - Żukowo, pomorskie

Data dodania: 2025-12-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pracodawca: Urząd Gminy w Żukowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1341

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 52, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony i promocji zdrowia, w tym analiza
potrzeb zdrowotnych, prowadzenie działań profilaktyczno promocyjnych,
opracowywanie programów profilaktycznych na podstawie oceny
epidemiologicznej i stanu zdrowia mieszkańców oraz profilaktyki uzależnień.
2) Organizowanie i przeprowadzanie konkursów na programy profilaktyczne
w zakresie ochrony zdrowia oraz nadzór nad ich realizacją.
3) Organizacja systemu gotowości w sytuacjach nadzwyczajnych (epidemii,
masowych zatruć, klęsk żywiołowych itp.).
4) Prowadzenie spraw w zakresie tworzenia, przekształcania i likwidacji
publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
5) Nadzór nad publicznymi zakładami opieki zdrowotnej obejmujący kontrolę
i ocenę działalności jednostki organizacyjnej w zakresie realizacji zadań
statutowych, dostępności i poziomu udzielanych świadczeń, prawidłowości
gospodarowania mieniem.
6) Przygotowywanie dokumentów dotyczących nadawania, zatwierdzania oraz
zmian do statutu zakładu opieki zdrowotnej.
7) Przygotowanie dokumentacji dotyczącej powołania kierownika zakładu opieki
zdrowotnej oraz rady społecznej zakładu.
8) Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie ochrony zdrowia,
w tym zlecanie zadań publicznych oraz ustalanie i rozliczanie dotacji.
9) Ustalanie i rozliczanie dotacji udzielanych z budżetu Gminy dla zakładów
opieki zdrowotnej i innych podmiotów realizujących zadania w zakresie
ochrony zdrowia.
10)Nadzór i współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej.
11)Nadzór i współpraca z Zakładem Opieki Zdrowotnej.
12)Współpraca ze stanowiskiem ds. kadr w zakresie spraw związanych
z zatrudnieniem kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki
Zdrowotnej w Żukowie.
13)Wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania diagnozy problemów
dotyczących uzależnień oraz sposobów ich rozwiązywania na terenie Gminy
Żukowo, w tym opracowanie Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
w Gminie, zgodnie z przepisami ustaw o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz o przeciwdziałaniu narkomanii,
realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów
Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie, koordynowanie
działań wszystkich podmiotów realizujących gminne programy, kontrolowanie
i monitorowanie podejmowanych oddziaływań profilaktycznych, sporządzanie
planów i sprawozdań finansowych, sporządzanie rocznego sprawozdania
merytorycznego z realizacji gminnych programów i przedkładanie
Burmistrzowi, organizowanie procedur oraz nadzór nad ich przebiegiem,
w zakresie podejmowania działań wobec osób uzależnionych od alkoholu
i członków ich rodzin, współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi
w sferze profilaktyki, terapii, promocji zdrowia, wspierania rodzin
i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu, współpraca z Gminną Komisją
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie opracowywania aktów
prawnych, przedstawianie Burmistrzowi półrocznych sprawozdań
z wykonanych zadań, a następnie radzie do 30 czerwca, współpraca
w zakresie opracowywania i wykonywania strategii rozwiązywania problemów
społecznych.
14)Współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie zadań
związanych z przeciwdziałaniem alkoholizmowi i narkomanii i innym
uzależnieniom.
15)Przeprowadzanie procedury konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań
publicznych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom
społecznym wynikające z ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie.
16)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski
radnych Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski komisji Rady Miejskiej
w Żukowie oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
17)Realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji
publicznej, ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego oraz zarządzeń Burmistrza w ramach właściwości stanowiska
pracy, w tym sporządzanie projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na
stanowisko pracy.
18)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
19)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych
spraw.
20)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.
21)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych
w ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez Kierownika Referatu oraz Burmistrza Gminy Żukowo.

Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89592,or2110542025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-samodzielnego-referenta-do-glownego-specjalisty-d.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Data zakończenia: 11.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Samodzielny referent:
a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagany jest minimum 4 letni staż pracy;
b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagany jest minimum 2 letni staż pracy;
2) Podinspektor:
a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub wyższego wymagany jest minimum 3 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
3) Inspektor:
a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagany jest minimum 5 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagany jest minimum 3 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
4) Główny specjalista: wykształcenie wyższe z minimum 6 letnim stażem pracyprzy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych, w tym doświadczenie przy zadaniach związanych ze zdrowiem bądź profilaktyką;
5) znajomość:
a) ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
b) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii;
c) uchwały nr XXII/252/2025 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 25 listopada 2025 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
w Gminie Żukowo na rok 2026;
d) uchwały nr X/116/2025 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 28 stycznia 2025 r. w sprawie zmiany w przyjętym Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Żukowo na rok 2025;
e) uchwały nr VIII/91/2024 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Żukowo na rok 2025;
f) ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych;
g) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
h) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
i) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
j) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
k) ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego;
l) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1);
m) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
5) znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu terytorialnego,
6) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
7) umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office;
8) szybkość działania, zdolność działania w sytuacjach stresowych, umiejętność organizacji pracy własnej, a także zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, kultura osobista, odpowiedzialność, systematyczność i dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność, praca zespołowa;
9)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
10)pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
11)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
12)osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
13)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
14) nieposzlakowana opinia.

Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
https://bip.zukowo.pl/a,89592,or2110542025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-samodzielnego-referenta-do-glownego-specjalisty-d.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Żukowie
NIP: 5891853639
REGON: 000549795
Krótki opis działalności gospodarczej: Zakres prowadzonej działalności - aparat wykonawczy samorządu gminnego. Współpraca z PUP od grudnia 1999r.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 52, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Mielewczyk
Nr telefonu: 583550843
E-mail: kadry@zukowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby z niepełnosprawnościami prosimy
o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko: OR.2110.54.2025 od samodzielnego
referenta do głównego specjalisty ds. zdrowia oraz uzależnień w Referacie
Komunikacji Społecznej.
1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52,
parter,
2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adres
Urzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),
3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/)
dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym
podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 29 grudnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89592,or2110542025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-samodzielnego-referenta-do-glownego-specjalisty-d.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - ePUAP: /UGZUKOWO/skrytka, Termin: pon - pt, Godziny : 8-14.30

opublikowano: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności