Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 grudnia 2025 (wtorek)

Pracownik biurowy ds. administracyjnych i obsługi kancelarii - Wadowice, małopolskie

Data dodania: 2025-12-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracodawca: Urząd Miejski w Wadowicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe

Numer oferty: StPr/25/1422

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca biurowa i w terenie; kontakt z petentem (udzielanie informacji: bezpośrednio, telefonicznie i mailowo); praca przy komputerze.
Zadania wykonywane na stanowisku:
1.odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie kancelarii
2.organizacja spotkań, narad i zebrań z udziałem Burmistrza i Z-cy Burmistrza
3.prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Z-cy Burmistrza
4.przygotowywanie, redakcja i archiwizowanie pism, dokumentów i informacji na zlecenie Burmistrza lub Z-cy Burmistrza
5.przygotowywanie wyjazdów służbowych Burmistrza i Z-cy Burmistrza
6.sporządzanie sprawozdań z działalności Burmistrza w okresie między sesyjnym
7.prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Burmistrza
8.współdziałanie z wydziałami i podległymi jednostkami, koordynacja przepływu informacji między jednostkami, a kancelarią
9.organizacja przyjmowania stron przez Burmistrza oraz Z-cę Burmistrza;
10.obsługa interesantów zgłaszających się do Burmistrza
11.rejestracja pism (korespondencji)
12.przygotowywanie korespondencji do wysyłki
13.przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu za pośrednictwem e-mail i eDokumentu
14.ewidencjonowanie i zamieszczanie ogłoszeń na urzędowych tablicach ogłoszeń.
Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednozmianowe, w godzinach: 07:00-16:00.
Wymagane dokumenty:
W I etapie rekrutacji (składania ofert):
-CV oraz list motywacyjny,
-wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia
W II etapie rekrutacji (po zaproszeniu wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną):
-kopie dyplomu ukończenia szkoły.
W dokumentach aplikacyjnych należy podać kontakt telefoniczny w celu powiadomienia o terminie przeprowadzenia II etapu rekrutacji.
Dokumenty należy składać/przesłać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, do godz. 15:00 na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Wadowicach lub elektronicznie na adres rekrutacja@wadowice.pl .
Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Szczegółowy nabór dostępny pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umwadowice,a,2789245,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-administracyjnych-i-obslugi-kancelarii.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Data zakończenia: 31.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie miesięczne: w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji z przedziału od 5.300 do 6.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; pozostałe warunki płacowe określa: Regulamin wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Wadowicach stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 0050.962.2018.K Burmistrza Wadowic z dnia 23 maja 2018 roku z późn. zm. dostępny w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wadowicach; dofinansowanie do wypoczynku ( ZFŚS).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, biegła obsluga komputera, wymagane 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie w jednostkach samorządu terytorialnego, biegła obsługa komputera (środowisko MS Windows: min. Word, Excel); umiejętność redagowania pism; znajomość struktury Urzędu, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;, brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, nieposzlakowana opinia. Mile widziane wykształcenie wyższe, kierunek administracja, mile widziana umiejętność obsługi i znajomość Systemu Informacji Prawnej LEX. Umiejętność pracy w grupie, umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, wysokie zaangażowanie w pracę; komunikatywność; odpowiedzialność; kreatywność; umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Wadowicach
NIP: 5512627584
REGON: 000526423
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.wadowice.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Studnicka
Nr telefonu: 338731812
E-mail: rekrutacja@wadowice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
W I etapie rekrutacji (składania ofert):
- CV oraz list motywacyjny,
- wypełniony i podpisany załącznik do ogłoszenia
W II etapie rekrutacji (po zaproszeniu wybranych osób na rozmowę kwalifikacyjną):
- kopie dyplomu ukończenia szkoły,
W dokumentach aplikacyjnych należy podać kontakt telefoniczny w celu powiadomienia o terminie przeprowadzenia II etapu rekrutacji. Dokumenty należy składać/przesłać w terminie do 30 grudnia 2025 roku, do godz. 15:00 na dzienniku podawczym Urzędu lub elektronicznie na adres rekrutacja@wadowice.pl.

Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględniane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności