Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 stycznia 2026 (sobota)

Specjalistka/specjalista ds.koordynacji administracyjno-organizacyjnej - Oświęcim, małopolskie

Data dodania: 2025-12-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/jokr/25/1146

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE DAWNEGO AUSCHWITZ I Konserwacja malarskich nawarstwień ściennych. Etap IV, w tym:
1. Współpraca przy opracowywaniu umów obejmująca konsultacje z działem księgowości i obsługą prawną;
2. Sporządzanie notatek służbowych dotyczących przeprowadzanego rozeznania rynku;
3. Prowadzenie kartotek odzieży i środków ochrony indywidualnej pracowników projektów;
4. Koordynacja w zakresie przygotowywania, przepływu i archiwizacji dokumentów i korespondencji w tym rejestrowanie korespondencji oraz dokumentów finansowych;
5. Prowadzenie planu finansowego projektów, w tym: przygotowywanie i bieżąca aktualizacja w programach finansowo-księgowych dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych dotyczących realizowanych zadań, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych oraz załączników nr 5 i ich korekt, wprowadzania do ww. systemów zamówień, zleceń i umów oraz aktualizacja tych dokumentów;
6. Kontrola ponoszonych nakładów finansowych i ich zgodności z zatwierdzonym budżetem, w tym weryfikacja zleceń i umów zawieranych z wykonawcami, pod kątem zgodności z zaplanowanym budżetem;
7. Przekazywanie dokumentów finansowych zaakceptowanych przez osoby merytoryczne pod kątem zgodności z planem finansowym do akceptacji formalno-rachunkowej,
8. Przygotowanie danych do sprawozdań merytorycznych;
9. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 520 do 7 360 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Bardzo dobra znajomość Word i Excel

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania kwalifikacyjne:
1. Wykształcenie co najmniej średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe;
2. Doświadczenie w pracy administracyjnej, staż pracy 3 lata;
3. Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office;
4. Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
5. Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia;
6. Dobra organizacja pracy;
7. Odpowiedzialność i obowiązkowość;
8. Biegła znajomość języka polskiego jako obcego (dot. cudzoziemców).
Początkowo zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, zatrudnienie w równoważnym systemie pracy - praca w systemie równoważnego czasu pracy z możliwością przedłużenia dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: działalność muzeów
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Krzyścin
Nr telefonu: 338425771 w. 1110
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: osoby spełniające wymagania postawione w ofercie pracy proszone są o kontakt ze swoim doradcą klienta (w przypadku osób zarejestrowanych w PUP Oświęcim), w przypadku osób niezarejestrowanych - kontakt z ofertami pracy - (33) 842 57 71 wew. 1110 lub 2110

opublikowano: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności