Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 grudnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor ds. kształtowania środowiska i rolnictwa w referacie ochrony środowiska - Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-12-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracodawca: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0745

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań do wykonania na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań nałożonych na wójta z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych.
2. Prowadzenie postępowań w zakresie określonym w ustawie Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3. Udostępnianie posiadanych informacji o środowisku i jego ochronie,
4. Rejestrowanie szkód spowodowanych przez zjawiska przyrodnicze, szacowanie strat i sporządzanie wniosków o pozyskanie środków na likwidację szkód.
5. Współdziałanie z administracją rządową i innymi instytucjami w zakresie zapobiegania klęskom żywiołowym i nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska,
6. Prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.
7. Prowadzenie działań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
8. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem opieki bezdomnym zwierzętom.
9. Współdziałanie z samorządem rolniczym i prowadzenie spraw dotyczących wyborów do Izby Rolniczej,
10. Współdziałanie ze służbami działającymi na rzecz rolnictwa,
11. Współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich, nadleśniczymi lasów państwowych w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich w szczególności w zakresie ochrony i hodowli zwierzyny,
12. Przyjmowanie informacji o pojawieniu się chorób, szkodników i chwastów,
13. Wzywanie do wykonania czynności lub wykonanie zastępcze zwalczania chorób, szkodników
i chwastów,
14. Podawanie do publicznej wiadomości o zarządzonych przez państwowego lekarza weterynarii tymczasowych środków w celu umiejscowienia choroby i dopilnowanie ich wykonania
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. posiadane obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie wyższe;
4. co najmniej 5 - letni staż pracy;
5. prawo jazdy kategorii B;
6. nieposzlakowana opinia;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
8. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
1. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw, których nabór dotyczy;
2. umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;
3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy
o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy
o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy
o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
4. obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku,
5. umiejętność komunikowania się.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
NIP: 7431596739
REGON: 000538225
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kinga Suchomska
Nr telefonu: 897673274 w.44
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru;
3. kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
5. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
6. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe w tym, kserokopia prawa jazdy;
7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru;
8. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru;
9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wg załączonego wzoru;
10. w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r. (poniedziałek) do godz. 1500
na adres:
URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Podinspektor ds. kształtowania środowiska i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Nieruchomości.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-12-17
ostatnia aktualizacja: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności