Numer oferty: StPr/25/0584
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Tworzenie kompleksowej oferty turystycznej w oparciu o zasoby i obiekty gminy Opatów,
2) Promocję marki,
3) Tworzenie oferty sprzedażowej, koordynacja sprzedaży internetowej,
4) Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z jednostkami kultury, sportu i turystyki, obsługa
zwiedzających,
5) Administrowanie terenowymi jednostkami kultury i sportu (basen, świetlice, place zabaw, siłownie zewnętrzne)
6) Prowadzenie całości spraw Centrum Historii Templariuszy (CHT),
7) Koordynowanie pracy zespołu pracowników CHT.
8) Prawidłowe założenie i prowadzenie teczek spraw zgodnie z symbolami Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt;
9) Stosowanie niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych określonych w przepisach powszechnie obowiązujących w celu zapewnienia ochrony przetwarzanych danych;
10) Wykonywanie innych praz zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zarządzania
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Znajomość języków:
- francuski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: - obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą się również ubiegać osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
- wykształcenie wyższe;
- co najmniej trzyletni staż pracy (preferowane doświadczenie w sektorze samorządowym);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych, znajomość zagadnień i prowadzenia postępowania związanego z wyłanianiem wykonawcy na zamówienia poniżej 30 tyś euro, o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych sobowych,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego,
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego lub innej jednostce sektora finansów publicznych,
- wiedza o możliwościach uzyskiwania dofinansowania z różnych źródeł dla różnego rodzaju projektów, (fundusze UE i inne źródła, w tym korzystne formy kredytowania),
- podstawowa znajomość historii i historii sztuki,
- umiejętność promowania produktu,
- umiejętności z zakresu tworzenia dekoracji,
- umiejętność organizacji wydarzeń, w tym we współpracy z grupami rekonstrukcyjnymi,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego nowożytnego w stopniu średniozaawansowanym i oraz jednego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- predyspozycje osobowościowe (samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność w mowie i piśmie, organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, terminowość, odporność na stres, dokładność).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy w Opatowie
NIP: 8631038157
REGON: 000525381
Adres www: www.umopatow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Hubert Dziadczykowski
Nr telefonu: 15 8681327
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się kandydata na Stanowisko ds. zarządzania mieniem w Urzędzie Miasta i Gminy w Opatowie,
2) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (m.in. dyplomy, świadectwa, certyfikaty) - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4) kopie świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy - potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
5) oświadczenia kandydata:
a) o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
b) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) o braku karania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2025 r. poz. 104),
f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 r. poz. 1781).
szczegóły na stronie:
https://www.bip.umopatow.pl/upload/plik,20251212080419,120_2025.pdf
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta