Numer oferty: StPr/25/0890
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych.
2. Prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom.
3. Opracowywanie projektów uchwał.
4. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych.
5. Wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych.
6. Współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg.
7. Przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych.
8. Współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych.
9. Współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego.
10. Bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych.
11. Prowadzenie procedury związanej z zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
12. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.
13. Zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych.
14. Udzielanie interesantom informacji o możliwości i sposobie załatwienia sprawy.
15. Prowadzenie zakładowej składnicy akt.
16. Sprawozdawczość z zakresu wykonywanych obowiązków.
17. Organizacja i kontrola transportu zakładowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera w tym pakietu MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Osoba ubiegająca się o stanowisko Inspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie: wyższe II stopnia,
f) co najmniej 3 letni staż pracy,
g) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,
h) umiejętność obsługi komputera MS Office,
i) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B).
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego i Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Kodeksu postępowania administracyjnego,
b) umiejętność obsługi programów typu CAD,
c) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane,
d) umiejętność stosowania przepisów,
e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenie kwalifikacji,
f) podstawowa wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego,
g) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
h) mile widziane uprawnienia budowlane.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
NIP: 7742418879
REGON: 610946222
Krótki opis działalności gospodarczej: drogownictwo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
b) życiorys (CV) min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz "magane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;
d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicmych;
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B);
i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJA
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do godz. 1530 (piętro I, pokój 1 12) lub przesłać pocztą:
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
ul. Bielska 57a
09-400 Płock
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor w Sekcji Technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku (1 etat).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 22 grudnia 2025 roku.
W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku w o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928), informuję, że w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona Zarządzeniem Nr 13/2024 Dyrektora Zarządu Dróg w Płocku z dnia 20 grudnia 2024 roku. Treść w/w zarządzenia można uzyskać do wglądu w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta