Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 24 grudnia 2025 (środa)

Stanowisko ds. zasiłków - Chorzów, śląskie

Data dodania: 2025-12-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne

Numer oferty: StPr/25/1068

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń krótkoterminowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: złotych brutto - do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia:
  • orientacja na cel i na jakość
  • orientacja na klienta umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania problemów
  • umiejętność obsługi edytora WORD i poczty elektronicznej
  • dobra komunikacja, umiejętność współpracy, nastawienie na rozwój, elastyczność
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość ustawy o: systemie ubezpieczeń społecznych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy, ubezpieczeniu społecznym z tytułów wypadków przy pracy i chorób zawodowych, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi edytora WORD i poczty elektronicznej, orientacja na cel i na jakość, dobra komunikacja, umiejętność współpracy, nastawienie na rozwój, elastyczność

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
NIP: 6272350674
REGON: 00001775600127
Krótki opis działalności gospodarczej: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Miejsce świadczenia pracy: Oddział ZUS w Chorzowie
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie formalne (niezbędne)
dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, którego kolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - aplikowanie przez stronę pracodawcy drogą elektroniczną;
https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-zasilkow/3353709

opublikowano: 2025-12-16
Komentarze
Polityka Prywatności