Numer oferty: StPr/25/1790
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: JÓZEFA SOWIŃSKIEGO 3, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wykształcenie: brak wymagań, mile widziane doświadczenie w zawodzie; zakres obowiązków: utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach przychodni, sprzątanie gabinetów, poczekalni, korytarzy i sanitariatów, dezynfekcja powierzchni zgodnie z obowiązującymi zasadami, uzupełnianie środków higienicznych, właściwe postępowanie z odpadam; jedna zmiana w godz. 17:00-21:00; miejsce pracy: Gliwice, 1/2 etatu;
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: 35,50 PLN
Opis wynagrodzenia: zł brutto/h
Zawód: pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ALMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6312261564
REGON: 276745766
Krótki opis działalności gospodarczej: PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Izabela Polarz-Jurek
Nr telefonu: 795 292 597
E-mail: biuro@almedgliwice.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail