Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 grudnia 2025 (wtorek)

Referent w wydziale nieruchomości i gospodarki przestrzennej - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, administracyjne

Numer oferty: StPr/25/0938

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych dróg na podstawie art.73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
b) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych dróg wewnętrznych, gdy nie znajduje zastosowanie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
c) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na
podstawie ustawy z dnia 10.05.1990 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o
samorządzie gminnym i ustawę o pracownikach samorządowych,
d) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 19.10.1991 r. -Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
e) wykonywanie czynności związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości gminnych,
f) przygotowywanie wniosków do sądu wieczystoksięgowego dotyczących
prowadzonych spraw.
g) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie ogólnokształcące, administracyjne
Uprawnienia:
  • zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych
  • wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań
  • wysoka kultura osobista
  • nieposzlakowana opinia
  • odporność na stres
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony

Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy

W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy.

Informacja o warunkach pracy:
a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,
b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym,
c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
NIP: 7871595744
REGON: 000526570
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jagoda Kubicka
Nr telefonu: 612927507
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z
przeprowadzeniem naboru ( druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe określone w punkcie 3 podpunkt 1c,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ),
e) oświadczenia : - Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych. zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024
roku poz. 1135 ). - Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). - Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ). - Posiadam obywatelstwo polskie zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. Dz.U. z 2024 roku poz. 1135 ).
(druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl ),
W przypadku wyboru kandydat będzie zobowiązany, przed podjęciem zatrudnienia, przedstawić zaświadczenie o niekaralności.
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada,
h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w
Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie
www.bip.szamotuly.pl ( druk w załączeniu na w/w stronie )
i) wykaz złożonych dokumentów.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone.
Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 23 grudnia 2025 r. godz. 9.00 w zamkniętej kopercie z
napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Nieruchomości i Gospodarki Przestrzennej .
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności