Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 23 grudnia 2025 (wtorek)

Osoba do działu promocji i pr - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2025-12-12
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE

Numer oferty: StPr/25/9273

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa działań PR i promocji UCK, prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz realizację projektów wizerunkowych i promocyjnych,
- od tworzenia materiałów online i DTP, przez produkcję wideo, po współtworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00, 7.30-15.30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 727 do 7 364 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje:
- dodatek za wysługę lat,
- Fundusz Świadczeń Socjalnych, w tym tzw. wczasy pod gruszą,
- kasa zapomogowo-pożyczkowa.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - wykształcenie adekwatne do obowiązków na stanowisku - min. średnie (mile widziane wyższe),
umiejętności:
- doświadczenie zawodowe w obszarach takich jak PR, komunikacja, media, marketing, agencje reklamowe, wydawnictwa, studia projektowe lub redakcje,
- umiejętność obsługi programów graficznych, w szczególności pakietu Adobe,
- doświadczenie w tworzeniu grafik na potrzeby komunikacji online (strona www, mailingi, social media),
- umiejętność przygotowywania grafik na potrzeby DTP (m.in. plakaty, banery, ulotki, informatory itp.),
- doświadczenie w dodawaniu i aktualizacji treści w systemach CMS,
- umiejętność koordynowania procesu przygotowania i zamawiania materiałów graficznych oraz gadżetów do druku,
- umiejętność redagowania prostych treści informacyjnych i materiałów promocyjnych,
- umiejętność tworzenia animacji, krótkich form wideo i rolek oraz znajomość podstawowych technik montażu,
- doświadczenie w postprodukcji materiałów wideo,
- znajomość zasad prowadzenia i obsługi komunikacji w mediach społecznościowych,
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- wysokie poczucie estetyki oraz umiejętność pracy kreatywnej, a także wykonywania zadań zgodnie z określonymi wytycznymi (w tym z zasadami księgi marki UCK),
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły.

Mile widziane:
- znajomość wymogów dostępności WCAG 2.0,
- znajomość trendów social media oraz formatów video obowiązujących na platformach takich jak Facebook, YouTube,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.

Gotowość do okazjonalnego uczestnictwa w wydarzeniach, takich jak konferencje czy pikniki zdrowotne organizowane w weekendy lub w godzinach popołudniowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE
NIP: 9570730409
REGON: 00028864000000
Adres www: www.uck.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kandydaci proszeni są o aplikowanie do oferty pracy poprzez wypełnienie formularza - link poniżej
https://uck.traffit.com/public/form/a/13789bc90f0267cf2e4b091fe5b9d85e75344a66
LUB bezpośrednio porzez stronę www.uck.pl - zakładka KARIERA
Jeśli posiadasz portfolio lub przykłady swoich prac, prześlij je w formacie PDF lub jako link do portfolio online. Dołączenie materiałów będzie dodatkowym atutem.

opublikowano: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności