Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 grudnia 2025 (czwartek)

Kierownik wydział inwestycji i dróg powiatowych - Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0713

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ignacego Paderewskiego 1 B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:
Kierowanie pracą Wydziału Inwestycji i Dróg Powiatowych, wykonywanie zadań inwestora dla inwestycji realizowanych przez Powiat oraz zadania zarządcy dróg powiatowych określone w przepisach w drogach publicznych, zadania związane z zarządzaniem ruchem drogowym określone w przepisach o ruchu drogowym, a szczególności:
- nadzór nad wykonywaniem zadań w zakresie inwestycji, remontów prowadzonych przez Wydział;
- przygotowanie dokumentacji przetargowych oraz współudział w postępowaniach przetargowych na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych;
- zarządzanie drogami powiatowymi;
- prowadzenie ewidencji dróg powiatowych, obiektów mostowych, przepustów;
- kontrola utrzymania dróg;
- opracowanie projektów planów rozwoju sieci drogowej;
- realizacja zadań z zakresu inżynierii ruchu:
Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;
- badanie wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
- wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających;
- przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
- przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg;
- prowadzanie ograniczeń lub zamykanie dróg i drogowych obiektów inżynierskich dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów drogami różnej kategorii, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia;
- dokonywanie okresowych pomiarów ruchu drogowego;
- utrzymywanie zieleni przydrożnej, w tym sadzenie i usuwanie drzew oraz krzewów;
- zarządzanie i utrzymywanie kanałów technologicznych i pobieranie należnych opłat
- przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronności kraju.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 do 12 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1 Wymagania niezbędne:
2 obywatelstwo polskie;
3 prawo do korzystania z pełni praw publicznych;
4 zdolności do czynności prawnych;
5 niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6 nieposzlakowana opinia;
7 wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne;
8 minimum pięcioletni staż pracy, lub co najmniej pięć lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;
- znajomość przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce: ustawa z dnia 7 lipca 19984 r. - Prawo budowlane,
- ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- ustawa z dnia 30 sierpnia 2019 r. o ochronie danych osobowych.

- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office;
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętności analitycznego myślenia, podejmowania decyzji,

- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, kreatywność, obowiązkowość, zdolność organizacji czasu pracy, samodzielność i efektywność działania, komunikatywność oraz dyspozycyjność,
- preferowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- preferowane doświadczenie w realizacji projektów infrastrukturalnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE
NIP: 5311422378
REGON: 013270100
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność publiczna.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Paderewskiego 1 B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny, podpisany własnoręcznie przez kandydata;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów poświadczające wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie kandydata o obywatelstwie polskim;
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przekazanych danych osobowych innych niż wymienione w art. 221 § 1 i 3 Kodeksu pracy, w związku z ubieganiem się o zatrudnienie z wyjątkiem danych osobowych, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
- oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B w Punkcie podawczym lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, w zamkniętej kopercie z Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Inwestycji i Dróg Powiatowych; w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Wydziału Inwestycji i Dróg Powiatowych w terminie do dnia 18.12.2025 r. do godz. 16.00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty uznaje się datę wpływu do urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.nowodworski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim.

opublikowano: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności