Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 stycznia 2026 (niedziela)

Stanowisko ds. księgowości i administracji - Królewiec, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Pracodawca: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/831

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wspólna 113, 05-300 Królewiec, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw dotyczących majątku zakładu,
2. ewidencja księgowa na kontach pozabilansowych zaangażowania wydatków budżetowych,
3. współpraca przy archiwizowaniu dokumentów zakladu,
4. opracowywanie pism i innych dokumentów, takich jak umowy, zamówienia, zapotrzebowania, a także opracowanie i aktualizowanie procedur i przepsiów wewnątr zzakładowych,
5. współpraca z Inspektorem Danych Osobwych z zakresu ochrony danych osobowych,
6. wprowadzanie do Centralnego Rejestru umów informacji o umowych, spełniojacych warunki określone przepisami,
7. przygotowywanie raportów i sprawozdań dotyczacych udzielonych zamówień publicznych,
8. prowadzenie racunkowości, w tym kwalifikacja wydatków na poszczególne paragrafy zgodnie z klasyfikacją budżetową, według kierunku ich powstania,
9. wykonywanie dyspozycji środkami pieniżnymi,
10. dokonywanie wstępnej kontroli:
-zgodność operacji gospodarczych i finansowycm z planem finansowym,
-dowodów księgowych, w tym kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, ich dekretacja oraz ewidencja w systemie księgowym
11. dokonywanie rozliczeń księgowych,
12. czynny udział w opracowaniu projektu planu finansowego oraz jego realizacji,
13. opracowywanie wniosku o zatwierdzenie taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ściaków wraz z przygotowaniem danych i dokumentów niezbędnych do jego złożenia,
14. opracowywanie taryfy w zakresie produkcji i sprzedaży ciepła dla lokalnych odbiorców oraz dostawy ciepłej wody użytkowej do lokali mieszkalnych,
15. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej ustalania stawek i opłat mieszkaniowych, cen i opłat na cmentarzu komunalnym, a także cennika usug dodatkowych i taryfy za dostawę ciepła

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: pon. 8-17, wt-czw. 8-16, piąt.8-15
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: co najmniej 3 letni staż pracy o zakresie czynności zbliżonym do wskazanego
2) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość przepisów: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o rachunkowości budżetowej w jednostkach samorządowych i/lub samorządowych zakładach budżetowych, o zamówieniach publicznych w zakresie finansów, przepisów w zakresie prawa podatkowego, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów prawnych oraz przepisów z zakresu wykonywanych zadań,
2) komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, dyspozycyjność, terminowość, rzetelność,
3) dobra organizacja pracy,
4) umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
5) umiejętność pracy pod presją czasu,
6) wysoka kultura osobista,
7) odporność na stres.
8) mile widziana znajomość Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzniu ściaków

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim
NIP: 8222102202
REGON: 712547820
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wspólna 113, 05-300 Królewiec, powiat: miński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 257422302
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny,kwestionariusz osobowy

www.gzgk-minsk-mazowiecki.bip-e.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16

opublikowano: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności