Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Stanowisko urzędnicze ds. prawa jazdy w wydziale komunikacji - Leszno, wielkopolskie

Data dodania: 2025-12-11
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lesznie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne

Numer oferty: StPr/25/0924

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: a) w zakresie wydawania i cofania uprawień do kierowania pojazdami:
1) przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie
uprawnień do kierowania pojazdami,
2) wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami,
3) wydawanie międzynarodowych praw jazdy,
4) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie danych osobowych
zawartych w prawie jazdy,
5) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy
i wydawanie wtórników prawa jazdy,
6) przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji
do kierowania pojazdem,
7) przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego
pojazdem w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu
zdrowia,
8) przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy,
9) przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu
prawa jazdy przez prokuratora i sąd,
10) przygotowywanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy,
11) przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania
pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia
do kierowania pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które
spowodowały jego cofnięcie,
12) współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA
w Warszawie w zakresie druków praw jazdy,
13) prowadzenie archiwizacji dokumentów,
14) zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku
ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami.
b) w zakresie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców:
1) wydawanie zezwoleń dla jednostek prowadzących szkolenia osób
ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami,
2) dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz wydawanie
legitymacji instruktorów,
3) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad
szkoleniem instruktorów,
4) dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych oraz ich ewidencja w elektronicznych systemach księgowych

Szczegóły oferty na stronie:
http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=28100
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 16.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: - szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia:
  • Znajomość pakietu MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe.
2) Staż pracy min. 2 lata w administracji.
3) Obywatelstwo polskie.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
2) Znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o kierujących pojazdami oraz zapisów wykonawczych w tym zakresie, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
3) Dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych.
4) Umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych.
5) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną.
6) Umiejętność pracy w zespole.
7) Samodzielność, terminowość i odpowiedzialność.
8) Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lesznie
NIP: 6971952864
REGON: 411102917
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) List motywacyjny.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu).
3) Oświadczenie kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO (formularz jako załącznik do niniejszego ogłoszenia).
4) Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
5) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe - kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem), lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty.
Złożyć należy tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata.

Aplikuj do 15 grudnia 2025 roku do godz. 15.00
Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Lesznie oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu tj. Starostwo Powiatowe w Lesznie Pl. Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. prawa jazdy w Wydziale Komunikacji.
Termin aplikacji dotyczy także ofert przesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu.

Informacje dodatkowe.
1) Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza wyznaczonym terminem oraz w innych formach niż wskazane w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych nie będą brali udziału w kolejnych etapach rekrutacji.
2) Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniają kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne), natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
3) Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy Pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, kontakt pod adresem: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-leszczynski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.12.2025r. do godz. 15.00

opublikowano: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności