Numer oferty: StPr/25/11974
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne obowiązki dla Głównego Specjalisty:
1) opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań, w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń, a w przypadku Eksperta również koordynacja ich spójnego zastosowania w ramach programów realizowanych przez Agencję (w szczególności FENG i FEPW),
2) przygotowanie / opracowanie na poziomie Agencji:
- wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie),
- obszaru rozliczeń projektów (w tym uzgodnienia kwestii horyzontalnych oraz nadzór na wzorem umowy o dofinansowanie),
- procesu uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję,
- procesu uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie,
- prac związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów,
- informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym,
3) udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz
4) udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń),
5) prowadzenie szkoleń / spotkań i przygotowywanie materiałów pomocniczych dla użytkowników w zakresie nadzorowanych procedur.
Główne obowiązki dla Starszego Specjalisty:
1) opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań w tym rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń (w szczególności FENG i FEPW),
2) Udział w:
- przygotowaniu wzorów dokumentów dot. wyboru projektów do dofinansowania (w tym w zakresie systemu oceny wniosków o dofinansowanie),
- opracowaniu rozwiązań z obszaru rozliczeń projektów,
- procesie uzgadniania stanowisk w zakresie udzielania pomocy publicznej w ramach zadań realizowanych przez sekcję,
- procesie uzgadniania i podpisywania porozumień programowych oraz ich aneksowanie,
- pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych i aktów prawnych dotyczących realizowanych programów,
- przygotowaniu informacji dla Prezesa PARP i Zastępców Prezesa, innych pracowników PARP, partnerom zaangażowanym we wdrażanie programu o charakterze przekrojowym,
3) udział w opracowywaniu zasad naboru oraz współpracy z ekspertami uczestniczącymi w wyborze projektów do dofinansowania oraz współpraca z ekspertami wpisanymi na wykaz,
4) udział w pracach związanych z przygotowywaniem projektów procedur (w szczególności w zakresie rozwiązań usprawniających procesy kontraktacji i rozliczeń).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Data zakończenia: 30.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 do 11 100 PLN
Opis wynagrodzenia: + premia regulaminowa kwartalna w wysokości 80% zasadniczego miesięcznego wynagrodzenia brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania formalne:
- min. wykształcenia wyższego licencjackiego,
- dla Głównego Specjalisty: min. 5 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw,
- dla Starszego Specjalisty: min. 4 lat doświadczenia zawodowego w organizacji konkursów na realizację projektów lub w rozliczaniu projektów lub w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub min. 2 lata doświadczenia w przygotowywaniu założeń konkursu, dokumentacji konkursowej, kryteriów wyboru projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub z innych programów skierowanych do przedsiębiorstw,
- umiejętności tworzenia dokumentów skierowanych do przedsiębiorców, które wchodzą w skład dokumentacji konkursowej (regulaminy, umowy, formularze wniosków o dofinansowanie),
- znajomości uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z finansowaniem projektów ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Polsce,
- praktycznej znajomości systemów informatycznych wspierających procesy oceny projektów i zawierania umów (w tym CST i/lub LSI),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- biegła znajomość języka polskiego,
- bardzo dobrej znajomości MS Word,
- umiejętności pracy w MS Excel na dużych zbiorach danych w tym efektywne wykorzystywanie narzędzi usprawniających analizę danych i ich raportowanie (np. tabele przestawne),
- samodzielności, kreatywności oraz dokładności.
Wymagania pożądane:
- wykształcenie wyższe magisterskie (preferowany kierunek: ekonomia, prawo międzynarodowe, socjologia),
- min. pół roku doświadczenia pracy w podmiocie organizującym konkursy skierowane do przedsiębiorstw przy procesie oceny projektów,
- dobra znajomość MS Power Point,
- dobra znajomość MS Power BI,
- znajomość podstawowych zagadnień w obszarze prawa gospodarczego i finansów publicznych,
- znajomość podstawowych zagadnień Prawa zamówień publicznych,
- nastawienie na rozwój i zdobywanie wiedzy, nastawienie na poszukania rozwiązań/ usprawnień, szybkie uczenie się.
Praca w godzinach: elastyczny system czasu pracy: od 7:00-9:00 do 15:00-17:00.
Termin zgłoszeń: do 22.12.2025 r.
Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLSKA AGENCJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
NIP: 5262501444
REGON: 017181095
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Termin zgłoszeń: do 22.12.2025 r.
Aplikowanie wyłącznie przez formularz: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c13ade517b7b40c892dec2b65f2ef1dd