Numer oferty: StPr/25/3058
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: DOLNA WILDA 126, 61-492 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem działu;
Kontrola, optymalizacja i rozliczanie kosztów związanych z usługami telekomunikacyjnymi nabywanymi przez Spółkę;
Zarządzanie majątkiem informatycznym i teletechnicznym Spółki;
Zarządzanie zespołem - nadawanie priorytetów, motywowanie pracowników, dbanie o rozwój podległego zespołu;
Ścisła współpraca z pozostałymi działami Departamentu Cyfryzacji w celu realizacji przyjętej Strategii Cyfryzacji;
Inicjowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi związanymi z automatyką, telekomunikacją i informatyką, zarządzanie projektami informatycznymi;
Nadzór i kontrola nad bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych Spółki;
Nadzór i kontrola nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji systemów teleinformatycznych Spółki i bazą wiedzy;
Przygotowanie dokumentacji przetargowej;
Nadzór i kontrola nad pracownikami działu;
Współudział w tworzeniu budżetu Spółki;
Planowanie i kontrola realizacji budżetu działu.
Praca w godzinach 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 10 200 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu informatyki
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- doświadczenie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne;
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 5 lat
Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, w tym:
-biegłość w prowadzeniu dokumentacji administracyjnej i projektowej,
-umiejętność planowania, koordynacji, monitorowania i rozliczania budżetów projektowych,
-szeroka wiedza ze standardów i dobrych praktyk w zakresie zarządzania projektami;
Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi w roli opiekuna merytorycznego / właściciela biznesowego,
Doświadczenie w kierowaniu Zespołem lub obszarem merytorycznym, w tym: delegowanie zadań, nadawanie priorytetów, egzekwowanie efektów pracy oraz umiejętność budowania relacji;
Znajomość przepisów prawa z zakresu ochrony danych, ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczństwa, zamówień publicznych;
Umiejętność pracy z różnymi interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AQUANET SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 7770003274
REGON: 630999119
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DOLNA WILDA 126, 61-492 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - aplikacja poprzez stronę www.aquanet.pl/kariera