Numer oferty: StPr/25/3054
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: WIOSNY LUDÓW 5, 62-050 Mosina, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników ŚDS; prowadzenie list obecności, zwolnień lekarskich, urlopów pracowniczych; sporządzanie umów o pracę, pism dot. warunków pracy, świadectw pracy itp.; przygotowywanie wniosków emerytalnych, rentowych oraz opracowanie odpowiedniej dokumentacji; rozliczanie czasu pracy pracowników ŚDS; prowadzenie całokształtu spraw i dokumentacji związanych z PPK pracowników i innych osób, z którymi zawarto umowy zlecenie; dekretowanie dokumentów księgowych; obsługa systemu bankowości elektronicznej; ewidencja księgowa; archiwizacja dokumentów; inne prace zlecone przez kierownika jednostki i głównego księgowego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 12.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- dokładność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie,
2.wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 2 lata w jednostce sektora finansów publicznych, lub wykształcenie: średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna o kierunku rachunkowości
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4.niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
5.nieposzlakowana opinia,
6.posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1.Preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
2.Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, kodeksu pracy;
3.Umiejętność obsługi programu bankowości elektronicznej;
4.Rzetelność dokładność;
5.Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
6.Umiejętność pracy w zespole
7.zaangażowanie, kreatywność, punktualność, dokładność i samodzielność,
8.znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
9.znajomość przepisów:
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej i jej aktów wykonawczych,
ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych i jej aktów wykonawczych,
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy
Kodeks pracy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Mosinie
NIP: 7773400900
REGON: 524313390
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WIOSNY LUDÓW 5, 62-050 Mosina, powiat: poznański, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jakub Modrzyński
E-mail: sds@mosina.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.kwestionariusz osobowy
2.list motywacyjny,
3.kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
4.kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy),
5.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na stanowisku kierownika jednostki,
7.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kopia aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego,
8.podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji,
9.zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego i odbytej służby przygotowawczej jeżeli dotyczy,
10.kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 19 grudnia 2025 r. pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Mosinie, ul. Wiosny Ludów 5, 62-050 Mosina u kierownika ŚDS, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. kadr i płac.
Aplikacje, które wypłyną do ŚDS w Mosinie po upływie terminu określonego powyżej, nie będą rozpatrywane. Istnieje możliwość wysłania dokumentów drogą elektroniczną na adres: sds@mosina.pl (z załączonymi skanami wszystkich dokumentów aplikacyjnych, oryginały należy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną).
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadamiamy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
, Termin: zgłoszenia e-mail; do 19.12.2025