Numer oferty: StPr/25/0402
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gen. Władysława Andersa 20, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
Prowadzi kancelarię ogólną KP PSP w Wałczu, rejestruje i rozdziela pisma, przyjmuje pocztę w systemie tradycyjnym oraz Elektronicznym Systemie Zarządzania Dokumentacją.
Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości komendanta i jego zastępcy.
Przygotowuje pisma i dokumenty z zakresu działania stanowiska pracy, opracowuje pisma i życzenia okolicznościowe, wystawia delegacje służbowe.
Koordynuje procesy kontroli zarządczej w KP PSP w Wałczu.
Organizuje system i koordynuje przebieg kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych KP PSP w Wałczu.
Realizuje zadania z zakresu planowania pracy KP PSP w Wałczu.
Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego PSP.
Opracowuje propozycje zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej PSP oraz analizuje stan przyznanych etatów.
Organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego PSP.
Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli służbowych.
Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Prowadzi archiwum zakładowe KP PSP w Wałczu i sprawy związane z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowanie dokumentów do archiwum, udostępnianie dokumentów i brakowanie dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Co oferujemy
Wysokość proponowanego wynagrodzenia brutto: około 5300,00 zł. brutto + wysługa lat
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Możliwość dofinansowania do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
Nagrody jubileuszowe
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30.
Możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń.
Kontakty z podmiotami zewnętrznymi.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.
Narzędzia i materiały do pracy komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner.
Praca na I piętrze budynku, pomieszczenie klimatyzowane, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
Występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji lub pracy biurowej
Prawo jazdy kat. B
Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office
Komunikatywność
Kreatywność
Umiejętność planowania i organizacji pracy
Zdolność radzenia sobie w systuacjach trudnych
Zdolność analitycznego myślenia
Znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
Znajomość instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów wrozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz ustawy o służbie cywilnej
Kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w WAŁCZU
NIP: 7651502597
REGON: 330958800
Krótki opis działalności gospodarczej: STRAŻ POŻARNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Władysława Andersa 20, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Kulczyk
Nr telefonu: 67 258 94 71 w. 20
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
Aplikuj do: 22 grudnia 2025W formie papierowej na adres: - Dokumenty należy złożyć w formie papierowej (osobiście lub pocztą),
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Oferta pracy w służbie cywilnej starszy specjalista ds. organizacyjnych imię i nazwisko kandydata,
- Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. Gen.
Władysława Andersa 20, 78 - 600 Wałcz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 067259471
Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2025
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu
będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
CV i list motywacyjny opatrz własnoręcznym podpisem.
Ofertę kandydata zatrudnionego w wyniku naboru włączymy do jego akt osobowych.
W przypadku rezygnacji z podjęcia pracy przez wybranego kandydata lub rezygnacji z pracy w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy przez zatrudnionego kandydata, istnieje możliwość zatrudnienia na to stanowisko innej osoby spośród kandydatów, zgodnie z art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 5300,00 zł. brutto + dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20%
wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, termin przeprowadzenia testu wiedzy i sprawdzianu umiejętności obsługi pakietu Office oraz termin rozmowy kwalifikacyjnej wraz z wywiadem
behawioralnym opublikujemy na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-walcz.
W Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu zgodnie z przepisami art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o
ochronie sygnalistów, zarządzeniem nr 14/2024 Komendanta Powiatowego PSP w Wałczu z dnia 25.09.2024 r.,
została wprowadzona Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Z ww. procedurą można zapoznać się za pośrednictwem
strony internetowej KP PSP w Wałczu www.gov.pl/web/kppsp-walcz (zakładka Sygnaliści) lub w siedzibie Komendy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
1. Weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym.
2. Test wiedzy i sprawdzian umiejętności obsługi pakietu Office.
3. Rozmowa kwalifikacyjna wraz z wywiadem behawioralnym.
Pracę możesz rozpocząć od: 2026-01-01
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - https://www.gov.pl/web/kppsp-walcz, Termin: 22.12.2025