Numer oferty: StPr/25/0785
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Koordynowanie realizacji zadań audytowych (zapewniających i doradczych). Opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji. Przeprowadzanie zadań, zgodnie z planem audytu w Urzędzie oraz w jednostkach organizacyjnych. Dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności i efektywności. Dokumentowanie przebiegu i wyników zadań audytowych. Wykonywanie czynności doradczych oraz składanie wniosków mających na celu usprawnienie działalności jednostki. Monitorowanie realizacji zadań. Przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu dokonania oceny realizacji zaleceń audytu, prowadzenie akt stałych i akt bieżących audytu wewnętrznego. Opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych regulacji związanych z funkcjonowaniem audytu wewnętrznego. Współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi. Opiniowanie na wniosek zainteresowanych wdrażanych w Urzędzie procedur. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza Dobrego Miasta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 1 166,50 PLN
Opis wynagrodzenia: 1. Czas pracy: wymiar 1/4 etatu - przeciętnie 10 godzin tygodniowo
2. Praca biurowa, siedząca, wymaga współpracy z systemem informatycznym
3. Stanowisko nie jest przystosowane do pracy na wózku inwalidzkim
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: audytor / kontroler
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
2) obywatelstwo polskie;
3) co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z prowadzeniem audytu;
4) posiadanie, zgodnie z art.286 ust.1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA),
lub
b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,
lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta,
lub
d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych - za taką praktykę uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
- przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
- realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2025 r. poz. 1131, z późń. zm.);
- nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli ( Dz. U. z 2022 r. poz. 623).
5) praktyczna znajomość standardów audytu wewnętrznego i metodyki przeprowadzenia audytu wewnętrznego;
6) znajomość ustawy o finansach publicznych;
7) znajomość ustawy o rachunkowości;
8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;
9) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
10) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieprowadzenie wobec kandydata postępowania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
11) nieposzlakowana opinia;
12) znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
2) umiejętność korzystania z przepisów prawa;
3) umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism;
4) kreatywność, samodzielność,;
5) terminowość, sumienność, odpowiedzialność za powierzone zadania;
6) dyspozycyjność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Dobrym Mieście
NIP: 7391018254
REGON: 000687770
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Kadziewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dokumenty określone w informacji konkursowej na wolne stanowisko pracy zamieszczone na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Dobrym Mieście
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście