Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 grudnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor/inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - Reguły, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-09
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący, ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący, angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Numer oferty: StPr/25/1007

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. obsługa interesantów w zakresie wydawania i unieważniania dowodów osobistych (przyjęcie wniosku, wydanie dowodu, unieważnienie dowodu, wydawanie potwierdzeń, zaświadczeń, obsługa archiwum teczek dowodowych),
2. obsługa interesantów w zakresie zameldowania, wymeldowania oraz wydawania zaświadczeń w tym zakresie,
3. obsługa interesantów w zakresie nadawania numeru PESEL,
4. wprowadzanie wszystkich zmian do bazy danych oraz przygotowywanie raportów w systemie informatycznym ŹRÓDŁO,
5. prowadzenie postępowań i udostępnianie danych na wnioski o udostępnienie danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL, rejestru RDO,
6. przygotowywanie wykazów, statystyk i spisów na potrzeby referatów urzędu, szkół, urzędów skarbowych,
7. uczestniczenie w przygotowaniu wyborów w zakresie przygotowywania spisu wyborów oraz aktualizacji rejestru wyborców,
8. przygotowywanie informacji i sprawozdań z zakresu ewidencji ludności,
9. przygotowanie dokumentacji rejestru przedpoborowych oraz stawiennictwa na kwalifikację wojskową,
10. prowadzenie postępowań w sprawach zbiórek publicznych i zgromadzeń,
11. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem medali za długoletnie pożycie małżeńskie,
12. prowadzenie spraw związanych z repatriacją,
13. przyjmowanie wniosków i wydawanie Karty Mieszkańca,
14. wprowadzanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110492025,p691399461
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik do spraw ewidencji ludności
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • rosyjski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
  • ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia:
  • Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne.
2) znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, o powszechnym obowiązku obrony, kodeks wyborczy.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office),
2) znajomość programów z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych,
3) doświadczenie w obsłudze aplikacji Źródło oraz Rejestru Mieszkańców, obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej-ePUAP,
4) posługiwanie się językiem angielskim/ukraińskim/rosyjskim poziom podstawowy.
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110492025,p691399461
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys- curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacja online: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110492025,p691399461

opublikowano: 2025-12-09
ostatnia aktualizacja: 2025-12-10
Komentarze
Polityka Prywatności