Numer oferty: StPr/25/11939
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Postępu 17A, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - realizacja zadań wspierających obsługę procesu odwoławczego, na którą składa się po przeszkoleniu, w zależności od bieżących potrzeb;
- protokołowanie rozpraw przy wsparciu eProtokołu (nagrywanie), porządkowanie
i archiwizacja akt odwoławczych, dbanie o właściwe zabezpieczenie danych, w tym tajemnicy przedsiębiorstwa w aktach i protokołach,
- wsparcie zadań realizowanych w obszarze wstępnej weryfikacji formalnej odwołań,
- wsparcie sekretariatu Krajowej Izby Odwoławczej - wysyłka dokumentów do uczestników postępowania, przygotowywanie i prowadzenie akt spraw odwoławczych,
- udzielanie podstawowych informacji o sygnaturze sprawy, statusie sprawy odwoławczej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 345,16 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- biegła obsługa Microsoft Word,
- dobra organizacja pracy własnej i komunikatywność,
- obywatelstwo polskie oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak zatrudnienia lub pełnienia służby w organach bezpieczeństwa państwa wskazanych w przepisach ustawy z 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
Mile widziane: umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
Przebieg naboru: analiza merytoryczna aplikacji, rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
warunki pracy: kontakt ze stronami i uczestnikami postępowań odwoławczych.
Informacja o dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/uzp/deklaracja-dostepnosci
Dostępność: Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną informacje na temat zgłoszeń dotyczących naruszeń prawa znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/uzp/zgloszenia-dotyczace-naruszen-prawa
Miejsce wykonywania pracy: ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa
Sposób aplikowania: CV należy wysłać na adres: rekrutacja@uzp.gov.pl.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/uzp/dane-osobowe---klauzula-informacyjna2
Złożenie przez kandydata aplikacji do naboru jest jednoznaczne z oświadczeniem o zapoznaniu się z informacją na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Miejsce pracy: ul. Postępu 17A,
Godziny pracy: 8.15-16.15
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Zamówień Publicznych
NIP: 5262239325
REGON: 010828091
Adres www: https://www.gov.pl/web/uzp
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Postępu 17A, 02-676 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: sylwia.borkowska@uzp.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail