Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 stycznia 2026 (poniedziałek)

Referent do spraw sekretariatu i organizacji samodzielne stanowisko - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-12-09
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0600

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Barlickiego 18, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
Zarządza kalendarzem spotkań, organizując spotkania z gośćmi Komendanta oraz partnerami i instytucjami
zewnętrznymi, pilnuje umówionych terminów w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy Komendanta i jego
zastępcy.
Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony
organizacyjnej, nadzoruje. Organizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy.
Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości
Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzorujeOrganizuje pracę sekretariatu,
obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy. Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, Organizuje
pracę sekretariatu, obsługę interesantów i gości Komendanta i jego zastępcy.
Obsługuje sekretariat od strony organizacyjnej, nadzoruje dokumenty w celu zapewnienia prawidłowej działalności
sekretariatu.
Redaguje pisma, kontaktuje się telefonicznie ze współpracującymi instytucjami w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania sekretariatu i przepływu informacji oraz sprawnej obsługi kierownictwa.
Obsługuje pocztę elektroniczną oraz program do elektronicznego zarzadzania dokumentacją.
Obsługuje spotkania i narady, w tym sporządza listę osób zaproszonych oraz potwierdza ich udział w celu właściwego
przygotowania spotkania/narady. Współuczestniczy w organizowaniu uroczystości służbowych.
Obsługuje i dba o stan urządzeń i wyposażenia będących na stanie sekretariatu w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania sekretariatu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
Wykształcenie: średnie
Obsługa pakietu Office
Umiejętność przygotowania pism: redagowania, argumentowania
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
posiadanie obywatelstwa polskiego
Umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy
Zdolność analitycznego myślenia
Umiejętności komunikacyjne
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Co oferujemy:
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
Miejsce do odświeżenia się
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów
wakacji, ferii i przerw świątecznych
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
Praca wykonywana od poniedziałku do piątku pomiędzy godz. 7.30 a 15.30 w siedzibie tut. jednostki. (dobowy wymiar
pracy 4 godziny)
Możliwość wyjazdów służbowych.
Pomieszczenia ciepłe, jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne).
Praca przy komputerze (powyżej 4 godzin) - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom
niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem.
Kontakt z klientem.

Dodatkowe informacje:
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie
podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalny
Sprawdzian umiejętności kandydatów (próbki pracy) np. sporządzenie projektu dokumentu pisma, notatki, raportu;
umiejętność korzystania z urządzeń biurowych; test na kontakty interpersonalne w oparciu o zaaranżowane
rozmowy z petentem, rozmowę telefoniczną.
Rozmowa kwalifikacyjna wraz z wywiadem behawioralnym.
Pracę możesz rozpocząć od: 2026-02-02

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
NIP: 8551167496
REGON: 811767700
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Barlickiego 18, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 91 327 52 10
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
kopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
4
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 5 stycznia 2026
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158824" na adres: Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu,
ul. Barlickiego 18, 72-602 Świnoujście
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: W dniach roboczych od 7.30 do 15.30
tel. 91 327 52 10
Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2026
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu (72-600
Świnoujście, ul. Barlickiego 18, tel. 91 327 52 10 /fax 91 327 52 13 e-mail: km.swinoujscie@szczecin.kwpsp.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych - 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14, tel. 91
48 08 809, fax. 91 48 08 802 e-mail: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl.
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu, ul. Barlickiego 18, 72-602
Świnoujście
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221
2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221
Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
5
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : w dniach roboczych od 7:30 do 15:30

opublikowano: 2025-12-09
ostatnia aktualizacja: 2025-12-12
Komentarze
Polityka Prywatności