Numer oferty: StPr/25/2204
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP: https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Inicjowanie, organizowanie szkoleń bezrobotnych.
2. Udzielanie osobom uprawnionym informacji oraz pomocy w nabywaniu, podwyższaniu lub zmianie kwalifikacji.
3. Sporządzanie oraz upowszechnianie planu szkoleń.
4. Dokonywanie wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń.
5. Przygotowywanie dokumentów do zawierania umów z osobami uprawnionymi na finansowanie form pomocy z art. 99 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
6. Przygotowywanie warunków do zawierania umów szkoleniowych z instytucjami szkoleniowymi.
7. Prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem przez urząd środkami na Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
8. Gromadzenie danych oraz dokonywanie analiz skuteczności i efektywności organizacji szkoleń.
9. Udzielanie pomocy pracodawcom oraz pracownikom w ramach środków KFS, których celem jest utrzymanie zatrudnienia i rozwój potencjału osób pracujących przez dostosowanie ich wiedzy, umiejętności lub kwalifikacji do wymagań zmieniającej się gospodarki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 5 150 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych).
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem.
6. Wykształcenie i staż pracy, w przypadku:
- specjalista do spraw rozwoju zawodowego- wykształcenie wyższe i rok stażu pracy w zakresie organizacji szkoleń,
- specjalista do spraw rozwoju zawodowego stażysta- wykształcenie wyższe.
7. Co najmniej 1 rok stażu pracy (staż pracy oznacza wykonywanie pracy na podstawie stosunku pracy).
8. Znajomość zagadnień rynku pracy oraz przepisów niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem, a w szczególności:
- ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. poz. 620),
- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 listopada 2025 r. w sprawie Krajowego Funduszu Szkoleniowego (Dz. U. poz. 1641),
- RODO rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 r., poz. 1691). oraz aktów wykonawczych do tych przepisów.
9. Pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych, z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe (pożądane):
1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej/publicznej.
2. Preferowane doświadczenie w Publicznych Służbach Zatrudnienia.
3. Preferowane wykształcenie wyższe w kierunku administracji, psychologii, pedagogiki, zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne.
4. Preferowane studia podyplomowe, kursy z zakresu rozwoju zawodowego, doradztwa zawodowego, coachingu czy zarządzania zasobami ludzkimi.
5. Znajomość przepisów:
- ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2025, poz. 1071 z póżn. zm.),
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025, poz. 277z późn. zm.),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2025 poz. 1483),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r., poz. 40 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
6. Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.
7. Umiejętności:
- komunikacyjne (wysoka kultura osobista, praca z trudnym klientem, redagowanie pism urzędowych),
- analityczne (w tym umiejętność czytania i stosowania w praktyce przepisów prawa, samodzielność, dokładność),
- techniczne obsługa komputera, faksu, skanera, poczty elektronicznej,
- interpersonalne (w tym empatia, rozwiązywanie konfliktów, zdolność pracy w zespole),
- organizacja pracy własnej (w tym umiejętność pracy pod presją czasu, samokontrola, dyscyplina).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
NIP: 8392036303
REGON: 771286120
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Fabryczna 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy
2. List motywacyjny
3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
4. Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności powiązanych tematycznie z zakresem obowiązków; tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat/ kandydatka takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
6. Oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
- stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
7. Wykaz dokumentów aplikacyjnych składanych przez kandydata/ kandydatkę
Kwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny muszą zostać własnoręcznie podpisane przez kandydata/ kandydatkę. Brak wymaganego podpisu na dokumentach dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru. Każdy dokument składany w formie kopii musi zostać na każdej stronie poświadczony przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: Za zgodność z oryginałem. Dokument nie poświadczony nie będzie uwzględniany w dalszej procedurze naboru.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP:https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście