Numer oferty: StPr/25/1375
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ptasia 2B, 65-514 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi, współpracę z komisjami do spraw szacowania szkód po wystąpieniu powodzi, opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizację zadań w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych, określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na ich realizację, dokonywanie okresowych przeglądów budowli i urządzeń wodnych oraz wykonywanie kontroli stanu technicznego, udział w przeglądach gwarancyjnych, nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, analizowanie kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań, współpracę z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych, uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od doświadczenia i kwalifikacji
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: gospodarka wodna, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, melioracje wodne, hydrologia, ma minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Prawo zamówień publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Ustawa o ochronie przyrody, potrafi obsługiwać programy do kosztorysowania i oprogramowanie GIS, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office, posiada prawo jazdy kat. B, dobrze organizuje pracę własną, jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu.
DODATKOWO DOCENIMY:
umiejętność redagowania pism urzędowych,
znajomość oprogramowania NORMA, QGIS, GEOMELIO,
uprawnienia w specjalności hydrotechnicznej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zielonej Górze
NIP: 5272825616
REGON: 368302575
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marilola Misieczko
E-mail: marila.misieczko@wody.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego i załączenie aktualnego CV.
https://www.gov.pl/web/wody-polskie/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail