Numer oferty: StPr/25/0509
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) współpraca w opracowywaniu projektów regulaminów pracy Urzędu oraz kontrola ich realizacji,
2) współudział w opracowywaniu przez kierowników gminnych jednostek organizacyjnych projektów statutów, regulaminów i instrukcji,
3) prowadzenie zbiorów dokumentów organizacyjnych Urzędu, dziennika korespondencji, odbiór i dystrybucja korespondencji elektronicznej przekazywanej za pośrednictwem systemów eDoręczenia i ePuap itp.,
4) rejestrowanie i prowadzenie centralnego zbioru umów i porozumień Gminy oraz innych jednostek organizacyjnych,
5) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz nadzór nad ich terminowym załatwieniem,
6) prowadzenie spraw związanych z udzielanymi upoważnieniami i pełnomocnictwami do załatwienia spraw w imieniu Wójta i ich ewidencja,
7) nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, 8) współudział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów statutów, uchwał Rady Gminy, aktów prawnych Wójta i innych dokumentów organizacyjnych,
8) prowadzenie spraw i wnioskowanie o wydanie certyfikatów podpisów elektronicznych dla osób uprawnionych,
9) prowadzenie dokumenbtacji szkoleń i doskonaleni zawodowego pracowników,
10) prowadzenie ewidencji umów zlecenia,
11) prawidłowe i terminowe zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
12) przygotowanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
13) prowadzenie spraw związanych z oceną kwalifikacyjną pracowników Urzędu,
14) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń majątkowych,
15) obsługa administracyjna Rady Gminy (protokołowanie posiedzeń sesji, komisji, przygotowywanie materiałów, uchwał, zaproszeń, publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta, oraz ich elektroniczne przekazywanie do ogłoszenia do Redakcji Dziennika Urzędowego Województwa Mazowieckiego, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu gminy, itp.),
16) obsługa techniczna szkoleń i narad organizowanych w Urzędzie przez Wójta lub za jego zgodą dla zatrudnionych pracowników (powiadomienia, ustalenie godzin szkolenia, sporządzanie list obecności szkolonych, prowadzenie całej dokumentacji w tym zakresie),
17) prowadzenie całości spraw związanych z awansowaniem, nagradzaniem, nagrodami jubileuszowymi pracowników, 26) przygotowywanie dyplomów, listów gratulacyjnych, podziękowań,
18) współpraca w zakresie zatrudnienia pracowników w ramach programów oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy,
19) opracowywanie prognoz, analiz, sprawozdań dotyczących spraw objętych zakresem czynności,
20) przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń związanych ze stosunkiem pracy,
21) prowadzenie spraw związanych z używaniem przez pracowników własnego samochodu do celów służbowych, delegacji służbowych i itp.,
22) koordynacja działań związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, wyborami samorządowymi, Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu, referendów i innych spraw z tym związanych,
23) wydawanie dowodów osobistych i kodów PUK itp.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Data zakończenia: 01.04.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: praca w godzinach 7.30 do 15.30
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- program Płatnik
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- obsługa pakietu MS OFFICE
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1)doświadczenie zawodowe na podobnym lub równorzędnym stanowisku pracy w administracji samorządowej,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, internet, poczta elektroniczna), i innych biurowych urządzeń elektronicznych,
3) znajomość obsługi systemu do legislacji i zarządzania aktami prawnymi Rady Gminy i Wójta "Legislator", "Płatnik", "LEX",
4) posiadanie kompetencji miękkich (komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i jej organizacji, zdolności podejmowania decyzji, skrupulatność, zaangażowanie, kreatywność, inicjatywa i dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista),
5) umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych, uchwał, zarządzeń, itp.,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Pacynie
NIP: 9710296954
REGON: 000544332
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Waldemar Rachubiński
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: świadectwa szkolne, świadectwa pracy, prawo jazdy kat. B
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - złożenie dokumentów aplikacyjnych