Numer oferty: StPr/25/1003
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) monitorowanie cywilnoprawnych i publicznoprawnych należności przysługujących Gminie Michałowice oraz ich analiza pod kątem wymagalności, celem podjęcia określonych działań windykacyjnych,
2) podejmowanie czynności mających na celu wezwanie dłużnika do dobrowolnego spełnienia świadczenia,
3) podejmowanie czynności mających na celu wezwanie dłużnika do uregulowania należności - wysyłanie wezwań do zapłaty oraz upomnień,
4) prowadzenie ewidencji wystawionych wezwań do zapłaty oraz upomnień,
5) przymusowe dochodzenie należności poprzez wystawianie i przekazywanie do mecenasa wniosków o skierowanie pozwów do Sądu w celu wydania nakazu zapłaty,
6) prowadzenie ewidencji wystawionych wniosków o skierowanie wniosków do Sądu,
7) współpraca z mecenasem w sprawach zaległości kierowanych na drogę sądową,
8) przymusowe dochodzenie należności poprzez wystawianie i przekazywanie organom egzekucyjnym tytułów wykonawczych, 9) prowadzenie ewidencji wystawionych tytułów wykonawczych, 10) kierowanie wniosków o zabezpieczanie roszczenia w formie dopuszczalnej przez przepisy prawa, w tym wniosków o ustanowienie hipoteki zabezpieczającej roszczenia gminy,
11) zawiadamianie mecenasa / organu egzekucyjnego o zmianie wysokości należności pieniężnej objętej nakazem zapłaty / tytułem wykonawczym, wynikającej m.in. z jej wygaśnięcia w całości lub w części.
12) wydawanie postanowień w toku prowadzonego postępowania egzekucyjnego,
13) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawiadomień w sprawie odcięcia dostawy wody lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego,
14) współpraca z Referatem Gospodarki Komunalnej w sprawie organizacji odcięcia dostawy wody lub zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego,
15) stały monitoring poszczególnych etapów windykacyjnych,
16) bieżąca współpraca z komornikami sądowymi,
17) przygotowywanie pism dotyczących zaległości do komorników, naczelników urzędów skarbowych, syndyków i innych podmiotów oraz odpowiedzi na pisma w ww. kwestii,
18) uzgadnianie prowadzonej ewidencji analitycznej przedmiotowych należności,
19) zgłaszanie wierzytelności cywilnoprawych Gminy Michałowice do Sądu Rejonowego w związku z upadłością dłużnika,
20) bieżące księgowanie oraz analiza wpłat z tytułu opłat publicznoprawnych i cywilnoprawnych należnych Gminie Michałowice,
21) numerowanie dowodów księgowych w porządku chronologicznym i ich przechowywanie,
22) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych,
23) zastępstwo podczas nieobecności innego inspektora / podinspektora ds. windykacji oraz opłat,
24) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie pracy. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Wysokość wynagrodzenia od 5340 zł + dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą". Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110462025,p1645523506
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 340 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali windykatorzy i pokrewni
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Uprawnienia:
- Biegła znajomość komputera (Word, Exel, Internet)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie ekonomiczne i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe ekonomiczne i nie wymagany staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, znajomość przepisów prawa obowiązującego pracowników samorządowych w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Michałowicach, Kodeksu Pracy oraz obowiązujących uchwał Rady Gminy Michałowice dotyczących opłat oraz ulg i zwolnień z nich;
2) współdziałanie z innymi pracownikami Urzędu Gminy Michałowice, w szczególności Referatu Podatków, Opłat Lokalnych i Windykacji, Referatu Budżetu i Finansów, Referatu Gospodarki Komunalnej oraz Mecenasem w realizacji wspólnych prac i zadań,
3) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
a) znajomość obsługi komputera MS Office (środowisko Windows, Excel), aplikacja eTW;
b) zdolność planowania i organizowania pracy własnej;
c) umiejętność pracy w zespole;
d) zdolność analitycznego myślenia, samodzielność;
e) komunikatywność;
f) kultura osobista, odporność na stres.
Szczegóły oferty dostępne pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110462025,p1645523506
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oryginał kwestionariusza osobowego,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/o