Numer oferty: StPr/25/1370
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. przygotowanie decyzji administracyjnych;
2. kontrola nad przestrzeganiem przepisów ustawy Prawo budowlane;
3. prowadzenie ewidencji spraw zgodnie z jednolitym wykazem akt;
4. przygotowanie zaświadczeń,
5. przygotowanie i zdawanie okresowych sprawozdań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 do 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie 5040,00 zł do 6900,00 zł + wysługa lat.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie: wyższe- budownictwo, ochrona środowiska i dziedziny pokrewne, administracja, prawo,
doświadczenie zawodowe: min. 2 lata stażu pracy zgodnie z posiadanym wykształceniem,
umiejętności zawodowe: znajomość projektu budowlanego, przepisów prawa budowlanego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze
NIP: 9730821613
REGON: 970777619
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Marciniak
Nr telefonu: 68 452 75 05
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon