Numer oferty: StPr/25/2404
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. udział w opracowywaniu założeń dotyczących budżetu jednostki na następny rok budżetowy;
2. udział w opracowywaniu projektu uchwały budżetowej;
3. współpraca podczas przygotowywania projektu planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian;
4. współpraca w zakresie opracowywania, monitorowania i aktualizacji wieloletniej prognozy finansowej;
5. przygotowywanie wniosków do projektów uchwał Rady Miasta Lublin i zarządzeń Prezydenta w sprawie zmian budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej;
6. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w projekcie uchwały budżetowej, uchwale budżetowej oraz jej zmianach;
7. prowadzenie ewidencji zmian budżetu jednostki;
8. udział w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu jednostki;
9. sporządzanie rocznych rozliczeń otrzymanych dotacji celowych z budżetu państwa;
10. monitorowanie i bieżąca analiza wykonywania budżetu jednostki;
11. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w wieloletniej prognozie finansowej oraz jej zmianach;
12. analiza umów (rocznych i wieloletnich) powodujących powstanie zobowiązań finansowych;
13. sporządzanie informacji związanych z gospodarką finansową prowadzoną w jednostce, wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne;
14. opiniowanie wniosków w sprawie zmian w planie zamówień publicznych w roku budżetowym;
15. sporządzanie sprawozdania w zakresie zaangażowania wydatków;
16. współpraca z Urzędem Miasta Lublin oraz innymi jednostkami organizacyjnymi gminy Lublin dotyczącej projektów współfinansowanych ze środków europejskich;
Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej:
https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik rachunkowości*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Zawody:
- Specjalista do spraw rachunkowości
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe;
2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym;
3. posiadanie obywatelstwa polskiego;
4. pełna zdolność do czynności prawnych;
5. korzystanie z pełni praw publicznych;
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8. nieposzlakowana opinia;
9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości;
10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych.
Wymagania dodatkowe:
1. odporność na stres;
2. umiejętność pracy w zespole;
3. znajomość systemów MDOK i KSAT;
4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej;
5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
NIP: 9462755447
REGON: 542059462
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;
3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe;
5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim;
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki w Wydziale Planowania i Realizacji Budżetu Jednostki w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej:
https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html