Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 grudnia 2025 (środa)

Młodszy referent / referent / podinspektor / inspektor w referacie informatyki wydziału ogólno-organizacyjnego - Rumia, pomorskie

Data dodania: 2025-12-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Urząd Miasta Rumi
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/2022

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:
1) pomoc użytkownikom systemów komputerowych w rozwiązywaniu problemów technicznych,
2) praca z systemem HelpDesk obsługa zgłoszeń,
3) publikowanie przesłanych informacji na stronach BIP, administracja kontami użytkowników BIP w zakresie tworzenia kont użytkowników i nadawania uprawnień,
4) aktualizacja słowników aplikacji dziedzinowych,
5) pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów z w/w aplikacjami, tworzenie zgłoszeń opisujących problemy do dostawcy oprogramowania i monitorowanie statusu zgłoszeń,
6) kontakt z dostawcami oprogramowania w zakresie rozwoju aplikacji,
7) administrowanie systemem kontroli dostępu ROGER w zakresie przydzielania uprawnień dostępu do pomieszczeń, zarządzanie uprawnieniami, odbieranie uprawnień, zarządzanie grupami użytkowników i strefami dostępu, prowadzenie ewidencji wydanych kart dostępu,
8) administrowanie systemem centralnego wydruku w zakresie przydzielania uprawnień dostępu do systemu, zarządzanie uprawnieniami, odbieranie uprawnień, prowadzenie ewidencji wydanych kart dostępu,
9) prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, ich wymiana oraz proste prace konserwacyjne,
10) prowadzenie rejestru środków trwałych i wyposażenia, ewidencjonowanie, oznaczanie i inwentaryzacja,
11) prowadzenie rejestru telefonów komórkowych, kart SIM,
12) przydzielanie użytkownikom identyfikatorów, haseł oraz uprawnień do pracy w aplikacjach dziedzinowych,
13) podstawowe administrowanie serwerami w zakresie wirtualizacji VmWare, Veeam,
14) administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych MS Windows Serwer, Debian,
15) prowadzenie wpisów do dziennika administratora w zakresie kluczowych czynności wykonywanych w środowisku serwerowym,
16) przygotowywanie dokumentacji technicznej i przetargowej,
17) badanie i analiza rynku informatycznego,
18) przeprowadzanie doraźnych szkoleń,
19) ocena nadesłanych przez firmy ofert na sprzęt i oprogramowanie,
20) udział w pracach komisji przetargowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wg kategorii zaszeregowania
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe,
6) wymagania w zakresie stażu pracy:
a) co najmniej roczny staż pracy dla stanowiska Referenta z wykształceniem średnim,
b) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Podinspektora z wykształceniem średnim,
c) co najmniej trzyletni staż pracy dla stanowiska Inspektora z wykształceniem wyższym,
7) podstawowa znajomość języka HTML i relacyjnych baz danych,
8) umiejętność instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych MS Windows na stacjach roboczych,
9) podstawowa umiejętność administrowania domeną MS Active Directory,
10) zaawansowana obsługa programów biurowych: Pakiet MS Office, Pakiet OpenOffice, a w szczególności tworzenie: szablonów, korespondencji seryjnej, makr (formuł), recenzji dokumentów i wykresów,
11) znajomość zagadnień dotyczących obsługi urządzeń mobilnych tj. zaawansowana konfiguracja systemów Android, iOS, ich serwisowania oraz zarządzania flotą tych urządzeń,
12) podstawowa znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z instrukcji i dokumentacji technicznych,
13) znajomość przepisów prawa w zakresie:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych do ustawy,
c) ustawy o ochronie danych osobowych

2. Wymagania dodatkowe:

1) minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z administrowaniem systemami dziedzinowymi oraz helpdesk,
2) ogólna orientacja w sprawach związanych z obiegiem dokumentów w urzędach samorządowych,
3) administracja aplikacjami dziedzinowymi Asseco OTAGO, Comarch ERP Optima, Płatnik, Sygnity, Progman, Besti@,
4) zaawansowana umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows z pakietem MS Office, Open Office,
5) zaawansowana umiejętność obsługi drukarek i skanerów,
6) zaawansowana umiejętność obsługi telefonów stacjonarnych,
7) samodzielność,
8) odporność na stres,
9) umiejętność pracy w zespole.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Rumi
NIP: 5861025464
REGON: 000525257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopie świadectw pracy,

4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów, stosowne oświadczenie o ich spełnieniu.



Wzory dokumentów wymienionych w pkt 6), 7) i 8) dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rumi na stronie: https://bip.rumia.pl/m,1534,dokumenty-do-pobrania.html.

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę styczeń / luty 2026 r.

Umowa o pracę na czas nieokreślony zostanie poprzedzona umową na okres trzech miesięcy i umową na czas określony 1 roku.

W czasie zatrudnienia w Urzędzie obowiązuje zakaz wykonywania zajęć określonych w art. 30 ustawy o pracownikach samorządowych.

Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym podlega służbie przygotowawczej.

W przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny.



Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy Młodszy Referent / Referent / Podinspektor / Inspektor w Referacie Informatyki Wydziału Ogólno-Organizacyjnego w terminie do dnia 17 grudnia 2025 r. włącznie.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.



Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania,
w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rumia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rumi.



Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 7.10.2025r

opublikowano: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności