Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor wieloosobowe stanowisko pracy ds. relacji z mediami w kancelarii prezydenta w urzędzie miasta lublin - Lublin, lubelskie

Data dodania: 2025-12-04
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Pracodawca: URZĄD MIASTA LUBLIN

Numer oferty: StPr/25/2398

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SPOKOJNA 2, 20-074 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań referatu ds. relacji z mediami związana jest m.in. z obsługą medialną Urzędu, przekazywaniem opinii publicznej informacji o działaniu Urzędu i pracy Prezydenta i Zastępców Prezydenta, przygotowywaniem codziennych serwisów prasowych dla kierownictwa Urzędu.

Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 8 850 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw public relations
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Uprawnienia:
  • obsługa poczty elektronicznej
  • Obsługa komputera

Wymagania pożądane

Zawody:
  • Specjalista do spraw public relations
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - wykształcenie wyższe magisterskie
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
- znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- znajomość ustawy - Prawo prasowe;
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet.

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA LUBLIN
NIP: 7120163493
REGON: 000594198
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: PLAC KRÓLA WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA 1, 20-109 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo zostaną przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane, za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie: https://bip.lublin.eu/urzad-miasta-lublin/nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/2025/ogloszenia/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-relacji-z-mediami-w-kancelarii-prezydenta,114,28802,2.html

opublikowano: 2025-12-04
Komentarze
Polityka Prywatności