Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 grudnia 2025 (niedziela)

Od podinspektora do inspektora - Żukowo, pomorskie

Data dodania: 2025-12-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pracodawca: Urząd Gminy w Żukowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1328

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: GDAŃSKA 48, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Kontrolowanie terminowości udzielania odpowiedzi na zapytania mieszkańców,
wnioski, zapytania, interpelacje radnych i przewodniczących jednostek
pomocniczych.
2) Sporządzanie wykazu pytań z zebrań wiejskich, sesji, spotkań z mieszkańcami,
przekazywanie kierownikowi do zadekretowania, następnie przekazywanie do
pracowników merytorycznych oraz pilnowanie udzielenia odpowiedzi
w niniejszym zakresie.
3) Sporządzanie pism oraz odpowiedzi zleconych przez Kierownika Referatu.
4) Przyjmowanie od klientów zgłoszeń telefonicznych, mailowych, rejestrowanie
ich, przekazywanie właściwym pracownikom oraz tworzenie zestawień dla
kierownika w zakresie braku odpowiedzi.
5) Udzielanie Klientom informacji o sposobie załatwienia sprawy.
6) Przyjmowanie pism (wyłącznie z zakresu działalności referatu) składanych
przez klientów oraz ich przekazywanie do Biura Obsługi Klienta.
7) Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych.
8) Wydawanie druków oraz formularzy urzędowych z zakresu działania referatu,
sprawdzanie ich kompletności i prawidłowości oraz przekazywanie do Biura
Obsługi Klienta celem zarejestrowania.
9) Przekazywanie zakopertowanych przesyłek do Biura Obsługi Klienta celem ich
wysłania do adresatów.
10)Rozdysponowywanie pracownikom oraz w systemie pism zadekretowanych
przez osoby upoważnione.
11)Tworzenie analiz, list zbiorczych w zakresie działania referatu i przekazywanie
Kierownikowi referatu.
12)Wsparcie referatu w zakresie archiwizacji dokumentów, przepisywania
środków trwałych, w czynnościach archiwizacyjnych.
13)Prowadzenie listy wyjść służbowych pracowników referatu (w tym wyjazdów
w teren), pilnowanie podpisów oraz przekazywanie na początku roku całej listy
do kadr.
14)Po uruchomieniu centralnego rejestru umów prowadzonego przez Ministra
Finansów zamieszczania w nim danych związanych z zawartymi umowami
będącymi w zakresie referatu.
15)Przekazywanie do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacji
wynikających z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług
i sieci telekomunikacyjnych.
16)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski
radnych Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski Komisji Rady Miejskiej
w Żukowie oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
17)Realizowanie zadań w zakresie dostępu do informacji publicznej, zarządzeń
Burmistrza w ramach właściwości stanowiska pracy, w tym sporządzanie
projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na stanowisko pracy.
18)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
19)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.
20)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.
21)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych
w ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez, Koordynatora Referatu, Kierownika Referatu, Zastępcę
Burmistrza Gminy oraz Burmistrza Gminy Żukowo.

Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89527,or2110532025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Data zakończenia: 21.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Podinspektor:
a) w przypadku posiadania wykształcania średniego ze zdanym egzaminem maturalnym wymagane jest posiadanie minimum 3 letniego stażu pracy przy obsłudze klienta lub archiwizacji dokumentów lub
inwentaryzacji środków trwałych lub zamówieniach publicznych;
b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja wymagane jest posiadanie minimum rocznego stażu pracy przy obsłudze klienta lub archiwizacji dokumentów lub
inwentaryzacji środków trwałych lub zamówieniach publicznych;
2) Inspektor:
a) w przypadku posiadania wykształcania średniego ze zdanym egzaminem maturalnym wymagane jest posiadanie minimum 5 letniego stażu pracy przy obsłudze klienta lub archiwizacji dokumentów lub
inwentaryzacji środków trwałych lub zamówieniach publicznych;
b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja wymagane jest posiadanie minimum 3 letniego stażu pracy przy obsłudze klienta lub archiwizacji dokumentów lub
inwentaryzacji środków trwałych lub zamówieniach publicznych;
3) znajomość:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
b) stawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego;
c) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
d) ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego;
e) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
f) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1);
g) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
6) znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu terytorialnego,
7) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
9) umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office/ Open Office;
10) zdolność działania w sytuacjach stresowych, umiejętność organizacji pracy własnej, a także zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, kultura osobista, odpowiedzialność, systematyczność i dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność, praca zespołowa,
11 )pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
12)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
13)osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
14)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
15)nieposzlakowana opinia.

Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
https://bip.zukowo.pl/a,89527,or2110532025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy w Żukowie
NIP: 5891853639
REGON: 000549795
Krótki opis działalności gospodarczej: Zakres prowadzonej działalności - aparat wykonawczy samorządu gminnego. Współpraca z PUP od grudnia 1999r.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 52, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Mielewczyk
Nr telefonu: 583550843
E-mail: kadr@zukowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby z niepełnosprawnościami prosimy
o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko: OR.2110.53.2025 od podinspektora do
inspektora w Referacie Komunalnym i Infrastruktury Drogowej
Kancelaria Referatu."
1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52,
parter,
2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adres
Urzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),
3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/)
dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym
podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 14 grudnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89527,or2110532025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - ePUAP: /UGZUKOWO/skrytka, Termin: pon - pt, Godziny : 8-14

opublikowano: 2025-12-04
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności