Numer oferty: StPr/25/1327
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: GDAŃSKA 48, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw dotyczących organizacji i funkcjonowania regularnego
przewozu osób w publicznym transporcie zbiorowym realizowanego na
terytorium gminy.
2) Przygotowywanie uchwał w sprawie funkcjonowania transportu zbiorowego.
3) Prowadzenie spraw w zakresie planowania i zarządzania transportem
zbiorowym.
4) Prowadzenie spraw dotyczących koordynacji rozkładów jazdy. Nadzorowanie
prac związanych z aktualizacją rozkładów jazdy na stronie urzędu, na
przystankach autobusowych.
5) Prowadzenie spraw dotyczących finansowania regularnego przewozu osób
w publicznym transporcie zbiorowym.
6) Rozliczanie świadczonych usług w zakresie ich prawidłowości z zawartymi
umowami.
7) Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem transportu zbiorowego.
8) Przygotowywanie zarządzeń w zakresie transportu publicznego.
9) Prowadzenie spraw związanych z komunikacją zastępczą wprowadzoną na
terenie Gminy Żukowo.
10)Koordynowanie działań związanych z transportem kolejowym, współpraca
z PKP, Urzędem Marszałkowskim, podejmowanie interwencji w przypadku
zgłoszeń.
11)Szybkie reagowanie na działania kryzysowe oraz zmiany, informowanie
odpowiedniej komórki w zakresie przekazania informacji mieszkańcom.
12)Prowadzenie bazy gison w zakresie transportu.
13)Podejmowanie działań celem skoordynowania transportu gminnego z innym
transportem działającym na terenie Gminy Żukowo.
14) Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych, referatem oświaty
i zdrowia, w zakresie transportu dzieci i młodzieży, a także zwolnień uczniów
z opłaty za przewóz.
15)Współpraca z referatem inwestycji w zakresie stacji mevo.
16)Współpraca z ZTM, ZKM w zakresie kwoty biletów oraz informowanie
odpowiednie komórki o konieczności powiadamiania mieszkańców.
17)Bieżące informowanie mieszkańców o każdej zmianie i rozwiązaniach
związanych z transportem publicznym.
18)Po uruchomieniu centralnego rejestru umów prowadzonego przez Ministra
Finansów zamieszczania w nim danych związanych z zawartymi umowami
będącymi w zakresie referatu.
19)Przekazywanie do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacji
wynikających z ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług
i sieci telekomunikacyjnych.
20)Sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski
radnych Rady Miejskiej w Żukowie, sołtysów, wnioski Komisji Rady Miejskiej
w Żukowie oraz organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
21)Realizowanie zadań w zakresie dostępu do informacji publicznej, zarządzeń
Burmistrza w ramach właściwości stanowiska pracy, w tym sporządzanie
projektów odpowiedzi na wnioski wpływające na stanowisko pracy.
22)Odbieranie pism otrzymanych drogą elektroniczną, w tym e-mail i udzielanie
odpowiedzi na nie.
23)Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.
24)Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do
archiwum.
25)Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa określonych
w ustawach, w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Żukowie,
Regulaminie Pracy oraz wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych
zleconych przez, Koordynatora Referatu, Kierownika Referatu, Zastępcę
Burmistrza Gminy oraz Burmistrza Gminy Żukowo.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89526,or2110522025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Data zakończenia: 21.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) wykształcanie wyższe o kierunku prawo lub administracja;
2) staż pracy:
a) w przypadku stanowiska podinspektor wymagany jest minimum 3 letni staż pracy;
b) w przypadku stanowiska inspektor wymagany jest minimum 3 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
3) znajomość:
a) ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym;
b) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
c) ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo Przewozowe;
d) ustawy z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej;
e) ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych;
f) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
g) stawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego;
h) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
i) ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego;
j) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
k) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1);
l) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.);
6) znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu terytorialnego,
7) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
9) umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office/ Open Office;
10) szybkość działania, zdolność działania w sytuacjach stresowych, umiejętność organizacji pracy własnej, a także zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, kultura osobista, odpowiedzialność, systematyczność i dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność, praca zespołowa.
11)pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
12)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
13)osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
14)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
15)nieposzlakowana opinia.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
https://bip.zukowo.pl/a,89526,or2110522025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Żukowie
NIP: 5891853639
REGON: 000549795
Krótki opis działalności gospodarczej: Zakres prowadzonej działalności - aparat wykonawczy samorządu gminnego. Współpraca z PUP od grudnia 1999r.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 52, 83-330 Żukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Mielewczyk
Nr telefonu: 583550843
E-mail: kadr@zukowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane, mile widziane osoby z niepełnosprawnościami prosimy
o składanie dokumentów aplikacyjnych w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko: OR.2110.52.2025 od podinspektora do
inspektora w Referacie Komunalnym i Infrastruktury Drogowej zespół
zarządzania infrastrukturą drogową"
1) w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Żukowie, Żukowo ul. Gdańska 52,
parter,
2) za pośrednictwem operatora pocztowego / przewoźnika przesyłki na adres
Urzędu Gminy w Żukowie (83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52),
3) drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
(ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/)
dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym
podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 14 grudnia 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/a,89526,or2110522025-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-od-podinspektora-do-inspektora-w-referacie-komunalny.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - ePUAP: /UGZUKOWO/skrytka, Termin: pon - pt, Godziny : 8-14