Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Stanowisko do spraw inwestycji i remontów - Sztutowo, pomorskie

Data dodania: 2025-12-02
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: URZĄD GMINY W SZTUTOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0929

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://sztutowo.bipgmina.pl/wiadomosci/540/wiadomosc/853817/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_inwestycj

WÓJT GMINY SZTUTOWO ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów.
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo .
II.Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw inwestycji i remontów.
Wymiar czasu pracy 1/1 etat.
Rodzaj umowy: umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony.
Przewidywany termin zatrudnienia : 02 stycznia 2026 r.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych,
2.przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez wykonawców robót poprawkowych,
3.inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych,
4.zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym,
5.nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy,
6. przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej,
7. opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego i przygotowywanie umów w tym zakresie,
8. udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych,
9. kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami,
10. weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności,
11. przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów,
12. prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.,
13. opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie,
14. sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT- przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji,
15. ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego,
16. zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych,
17. prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych,
18. przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych,
19. sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
20. poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
21. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
22. realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
23. pełnienie zastępstwa pracownika ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa
24.wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.


Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe z zakresu budownictwa,
znajomość przepisów prawa, a w szczególności:
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- Ustawy o prawie budowlanym,
- Ustawy o drogach publicznych,
- Ustawy o finansach publicznych,
dobra znajomość obsługi komputera,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

Wymagania dodatkowe:
preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,
odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY W SZTUTOWIE
NIP: 5780019666
REGON: 000545099
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia
i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Termin i miejsce złożenia dokumentów:
do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 14:00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i remontów.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.



Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 12.12.2025r. , Godziny : do 14:00

opublikowano: 2025-12-03
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności