Numer oferty: StPr/25/5851
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Prawa wodnego itp., udział w przygotowaniu zamówień publicznych dla projektów, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dotyczące dokumentacji projektowej, udział w pozyskiwaniu finansowania dla inwestycji z funduszów zewnętrznych, udział w regulacji stanu prawnego nieruchomości niezbędnych do realizacji projektów: wykupy, wywłaszczenia, wyceny, odszkodowania, udział w opracowywaniu planów i harmonogramów realizacji projektów, tabel monitoringowych, uzgodnienia techniczne i koordynacyjne dla podmiotów zewnętrznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 31.03.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo
Uprawnienia:
- biegła znajomość MS Office
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie zawodowe: ma minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia. Znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office oraz programami do kosztorysowania prac budowlanych i remontowych, posiada umiejętności analityczne, dobrze organizuje pracę własną,
cechuje się sumiennością i dokładnością, działa skutecznie w sytuacjach stresowych.
DODATKOWO DOCENIMY: prawo jazdy kat. B, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub hydrotechnicznej, umiejętność czytania dokumentacji projektowej, znajomość programu AutoCad, znajomość programów do kosztorysowania.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
NIP: 5272825616
REGON: 368302575
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Adres www: www.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Portowa 14, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kuks
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą:
formularz aplikacyjny
https://form.erecruiter.pl/form/6c3c2a7c2ffa4ee593b4d6e909e2df39
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowana forma kontaktu kandydata do pracy z pracodawcą:
formularz aplikacyjny
https://form.erecruiter.pl/form/6c3c2a7c2ffa4ee593b4d6e909e2df39