Numer oferty: StPr/25/0746
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: przygotowywanie pism do właścicieli, prowadzenie korespondencji z urzędami, rejestrowanie faktur oraz dokumentów, nadzór nad realizacją umów wspólnoty mieszkaniowej, realizacja planów wspólnoty
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.12.2025
Data zakończenia: 03.06.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania: min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej, znajomość obsługi komputera Word, Excel, Ponte, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pośrednik Pracy
Nr telefonu: (32)81-02-205
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie + dok. aplikacyjne