Numer oferty: StPr/25/8946
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rajska 8, 80-850 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: organizowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem, dbanie o ekspozycję asortymentu oraz jego dostępność w sklepie stacjonarnym, samodzielna obsługa klienta i utrzymywanie jakości obsługi w punkcie na poziomie zgodnym z firmowymi standardami, planowanie i realizacja celów liczbowych i jakościowych sklepu, kontrolowanie stanów magazynowych, zamówienie i zwroty towarów za pomocą systemu ERP Vendo, przygotowywanie raportów, analiz sprzedażowych, tworzenie grafików dla podległych pracowników oraz rozliczanie czasu pracy. Motywowanie, szkolenia i rozwój zespołu w duchu pozytywnej dyscypliny, a także bieżące rozwiązywanie konfliktów. Raportowanie wyników do regionalnego managera sprzedaży oraz rozliczenie punktu. Otwarcia/zamknięcia punktu, nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sklepu - w tym przestrzeganie standardów HACCP i Dobrej Praktyki Higienicznej. Praca od poniedziałku do soboty, w godzinach 6-17.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Po okresie próbnym możliwość podpisania umowy o pracę na czas określony, kontraktu B2B. Szkolenia i wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, prywatne usługi medyczne, szeroki pakiet socjalny - talony świąteczne, zniżki pracownicze, dopłaty do Multisport i OK- System i ubezpieczenia grupowego.
Zawód: pozostali kierownicy do spraw marketingu i sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (kierowniczym lub liderskim) w branży handlowej FMCG, usługach lub gastronomii. Gotowość do pracy zmianowej między godz. 6:00-17:00, również w weekendy. Doskonałe umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista. Świetna organizacja pracy własnej i zespołu, zaangażowanie i nastawienie na realizację celów biznesowych, samodzielność, proaktywność w działaniu, staranność i dbałość o standardy. Znajomość podstaw prawa pracy i zasad HACCP oraz Dobrej Praktyki Higienicznej umiejętność posługiwania się językiem angielskim w swobodnej komunikacji z klientem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CUKIERNIA SOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9671053672
REGON: 09247125100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KS. JÓZEFA SCHULZA 3, 85-315 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230" należy wysłać na link :
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://form.erecruiter.pl/form/2fab1ee74744448390982269a0241e30