Numer oferty: StPr/25/0589
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie postępowań administracyjnych.
2) Przygotowywanie decyzji administracyjnych.
3) Prowadzenie postępowań w sprawach o świadczenia rodzinne.
4) Przygotowywanie list wypłat świadczeń, danych do sprawozdań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- komunikatywność, uprzejmość, odpowiedzialność, dyskrecja
- dokładność, skrupulatność, uczciwość, zorganizowanie, punktualność, rzetelność
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : 1) wykształcenie minimum średnie, pożądane wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
2) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku urzędniczym związanym z prowadzeniem postępowań administracyjnych,
3) znajomość przepisów dotyczących kodeksu postępowania administracyjnego oraz dotyczących świadczeń rodzinnych
4) umiejętność przygotowywania pism i decyzji administracyjnych,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
NIP: 8551494769
REGON: 005473105
Krótki opis działalności gospodarczej: opieka socjalna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Ciechanowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście