Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Kierownik placówki wsparcia dziennego - Szemud, pomorskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1989

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Samorządowa 1, 84-217 Szemud, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://gopsszemud.naszbip.pl/pliki/plik/nabor-kierownik-pwd-gops-szemud-1764064440.pdf

- organizowanie pracy Placówki Wsparcia Dziennego w frmie opiekuńczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminem organizacyjnym placówki,
- nadzór nad realizacją zajęć opiekuńczych, wychowawczych i profilaktycznych dla dzieci i młodzieży, - kierowanie zespołem pracowników, organizowanie ich pracy, nadzór nad dokumentacj ą,
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo wychowanków,
- współpraca z rodzinami wychowanków, szkołami, kuratorami, policją oraz innymi instytucjami wsparcia,
- opracowywanie sprawozdań, wniosków, planów pracy,
- realizowanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych i bezpieczeństwie informacji,
- nadzór nad gospodarowaniem mieniem i środkami przeznaczonymi na działalność placówki.
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony przez pracodawcę po nawiązaniu stosunku pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 1 500 do 2 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik placówki wsparcia dziennego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na niniejszym stanowisku, brak pozbawienia, zawieszenia, ograniczenia władzy rodzicielskiej, wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego, niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub pokrewne, których program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą), minimum 3- letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą (preferowane doświadczenie w placówkach wsparcia dziennego lub innych instytucjach systemu pomocy społecznej), umiejętność obsługi programów komputerowych- pakiet Microsoft Office- Word, Excel.

Wymagania dodatkowe: dobra znajomość:
ustawy z dnia 9 czerwca 2023 r. o wspieraniu i resocjalizacji nieletnich (uregulowania dot. placówek wsparcia dziennego), ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 201 1 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (zadania lokalne), rozporządzenia wykonawcze do ustaw wymienionych wyżej w zakresie dotyczącym organizacji pracy placówek, dokumentacji, standardów opieki itp. umiejętność kierowania zespołem i organizowania pracy, umiejętność pracy z rodziną i instytucjami wspierającymi dziecko, kreatywność w planowaniu działań wychowawczych i opiekuńczych, wysoka kultura osobista i odporność na stres, obowiązkowość, dyspozycyjność, komunikatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie
NIP: 5881992718
REGON: 191374324
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Samorządowa 1, 84-217 Szemud, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys (CV), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczaj ących zatrudnienie, oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądowym za umyślne przestępstwo ścigane oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego nie starsze niż I miesiąc ), oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie (wybrani kandydaci zobowiązani będą dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym), oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z jedną fotografią.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Kancelarii Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie ul. Samorządowa l, 84-217 Szemud lub przesłać pocztą na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud do dnia 08.12.2025 r. do godziny 17:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze - Kierownik Placówki Wsparcia Dziennego
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności wymaganych dokumentów i spełnienia przez kandydatów wymagań na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, powiadomione zostaną telefonicznie o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gopsszemud.naszbip.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
1.Oświadczam, że zapoznałem(am) się z Klauzulą Informacyjną dostępną pod adresem: https://gops.szemud.pl/ochrona-danych-osobowych/ i zgodnie z art. 6 ust. I lit. a' Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE LI 19/1), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów przeprowadzenia niniejszego naboru.
2.Oświadczam, iż wszystkie podane informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.

opublikowano: 2025-11-27
ostatnia aktualizacja: 2025-12-05
Komentarze
Polityka Prywatności