Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 grudnia 2025 (piątek)

Inspektor - Pawłowice, śląskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracodawca: Urząd Gminy Pawłowice
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0632

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych na terenie gminy, w tym m.in.:
a. badań lekarskich (wstępnych i okresowych) oraz kierowanie na badania lekarskie dodatkowe,
b. kierowanie na szkolenia,
c. przyjmowanie wniosków na medale i odznaczenia dla członków OSP,
d. przyjmowanie sprawozdań rocznych z jednostek OSP i wprowadzanie danych do systemu statystycznego,
e. organizacja turnieju wiedzy pożarniczej oraz zawodów strażackich na poziomie gminy,
f. weryfikacja oświadczeń świadków złożonych przez członków OSP ubiegających się o przyznanie świadczenia ratowniczego w celu ich potwierdzenia przez Wójta,
2. koordynacja i współpraca w zakresie realizowanych zadań ochrony przeciwpożarowej w gminie z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie,
3. realizacja gospodarki finansowej i rzeczowej:
a. przygotowywanie procedur zakupu sprzętu i usług, umundurowania i wyposażenia jednostek OSP celem utrzymania gotowości bojowej jednostek i ich rozliczanie,
b. sprawy ubezpieczeń pojazdów samochodowych będących na stanie jednostek, zawodów strażackich oraz sekcji osobowych biorących udział w akcjach,
c. przygotowywanie umów z konserwatorami sprzętu technicznego i Komendantem Gminnym OSP,
d. pomoc w prowadzeniu ksiąg inwentarzowych i likwidacji sprzętu będącego na stanie jednostek,
e. naliczanie ekwiwalentu za udział działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu, zawodach lub ćwiczeniu oraz zabezpieczaniu terenu.
4. współpraca z Policją w zakresie realizacji umowy dotyczącej rekompensaty pieniężnej za ponadnormatywne służby oraz umów dotacji,
5. przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania zgromadzeń lub procesji i informowanie służb porządkowych Policja, Gminny Zespół Komunalny,
6. przygotowanie decyzji na przeprowadzenie imprezy masowej w oparciu o przedłożoną dokumentację,
7. przyjmowanie zawiadomień o zamiarze zorganizowania imprezy rozrywkowej.

Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1. wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, administracja),
2. udokumentowany 3-letni staż pracy,
3. obywatelstwo polskie,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia.

2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,
2. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych,
3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel),
4. prawo jazdy kategorii B,
5. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Pawłowice
NIP: 6331093926
REGON: 000542764
Krótki opis działalności gospodarczej: działalnośc publiczna
Adres www: www.pawlowice.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Sklanny
Nr telefonu: 324756349
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny podpisane odręcznie przez kandydata,
2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie wyższe (dyplom ukończenia studiów),
3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy. W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy),
4. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o:
1. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
6. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika.
Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice.

https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można:
1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice,
2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko inspektora 1/2 etatu w Referacie Spraw Obywatelskich - do dnia 5 grudnia 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez
p. Małgorzatę Sklanny Kierownika Referatu Spraw Obywatelskich, pod numerem telefonu 32 4756 349; 32 4756 300.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
5. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Pawłowice obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych dostępna pod adresem https://bip.pawlowice.pl/bipkod/36234501.

opublikowano: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności