Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 grudnia 2025 (środa)

Specjalista ds. gospodarczych - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2132

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Deotymy 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Organizuje i nadzoruje właściwe zabezpieczenie obiektu i prace remontowe w placówce:
- planuje wykonanie potrzebnych remontów w placówce, usuwanie awarii,
- zabezpiecza ich realizację,
- sporządza sprawozdawczość w tym zakresie (prowadzenie rejestrów i ksiąg obiektu), książek
kontroli i przeglądów.
2. Zapewnia sprawność techniczną i eksploatacyjną budynków V LO im. Zbigniewa Herberta
w Słupsku, dróg wewnętrznych oraz urządzeń technicznych:
- dba o sprawność i terminowość okresowych drzwi antywłamaniowych, przeglądów p/poż.,
odgromowej, elektrycznej, wod-kan., grzewczej, instalacji fotowoltaicznej, innej,
- organizuje konserwację i naprawy urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu placówki
oraz dokonuje wymiany materiałów eksploatacyjnych urządzeń,
- prowadzenie spraw związanych z dostawą usług, w tym telekomunikacyjnych,
energetycznych, spraw związanych z odbiorem i wywozem odpadów i nieczystości (umowy,
rejestry, rozliczenia, monitoring).
3. Prowadzi nadzór nad majątkiem szkoły oraz ponosi odpowiedzialność za ewidencję majątku.
4. Sporządza wszelkie umowy i aneksy na zakup usług, materiałów i wyposażenia oraz umowy
dotyczące wynajmów pomieszczeń szkoły. Rozlicza miesięcznie osoby i firmy wynajmujące
pomieszczenia szkoły i przekazuje dokumenty do wystawienia faktur, do SCUW.
5. Przygotowuje dane do projektu budżetu placówki odnośnie wydatków rzeczowych placówki:
- na zakup energii,
- materiałów i wyposażenia,
- usług pozostałych,
- innych opłat oraz odnośnie płac pracowników obsługowych.
3
6. Określa zaangażowanie środków.
7. Nadzoruje utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach na terenie jednostki.
8. Kieruje z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługi: woźnymi, sprzątaczkami,
konserwatorem.
9. Organizuje pracę w placówce w/w pracowników, określa zadania (zakresy czynności),
odpowiedzialność, uprawnienia, prowadzi instruktaż stanowiskowy i przedstawia dokumenty
do akceptacji dyrektorowi.
10. Opracowuje miesięczne harmonogramy pracy pracowników obsługi i administracji.
11. Stwarza odpowiednie warunku pracy oraz zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki pracy
dla pracowników i nauki dla uczniów.
12. Nadzoruje realizację zadań z zakresu obrony cywilnej oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
13. Organizuje i kontroluje na bieżąco zgodność zabezpieczenia budynku z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami bhp, p.poż. oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
14. Wprowadza na bieżąco niezbędne dane do SIO (systemu informacji oświatowej) wydatków
budżetowych dotyczące budynków, sprzętu oraz majątku, prowadzenie własnych akt i śledzenie
obowiązujących uregulowań prawnych dotyczących własnego zakresu działania. Przygotowuje
dokumentację i realizuje zakupy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
15. Nadzoruje bieżące prowadzenie ewidencji majątku, dokonuje przyjęć na stan, przesunięć
oraz kasacji majątku ruchomego szkoły, dokonuje bieżących zakupów zgodnie z normami przydziału
oraz zapotrzebowaniem (np. środków czystości, tonerów i innych). Planuje ewidencję przydziału
odzieży i obuwia ochrony indywidualnej.
16. Prowadzenie rejestrów w zakresie wypadków i współpraca z pracownikiem ds. BHP i SIP.
17. Nadzoruje zabezpieczenie budynku przed wejściem nieuprawnionych osób postronnych
do budynków szkoły.
18. Nadzór nad szafkami dla uczniów przydzielanie, wydawanie kluczy oraz rozliczanie uczniów
i pracowników (tzw. obiegówki).
19. Organizowanie zaopatrzenia w druki, materiały biurowe, pieczęcie, artykuły papiernicze szkoły,
sprzętu (komputerowego, mebli, pomocy dydaktycznych i innych). Zatwierdzanie pod względem
merytorycznym, gospodarności i legalności oraz trybu zamówienie publicznego wszelkich faktur
i rachunków wystawianych na szkołę.
20. Prowadzenie rekrutacji pracowników przygotowywanie dokumentacji do powołania komisji
rekrutacyjnej, zbieranie ofert.
4
21. Współpraca z organem prowadzącym szkołę oraz SCUW w sprawach dotyczących własnego
zakresu działania.
22. Zastępowanie specjalisty ds. szkolnych w czasie jego nieobecności tj. prowadzenie pilnych spraw
bieżących należących do jego obowiązków.
23. Prowadzi rejestr umów i faktur na stronie BIP.
24. Sporządza sprawozdania w zakresie zamówień publicznych, ochrony środowiska, GUS,
z działalności placówki, efektywności energetycznej oraz ankiet i innych.
25. Zakup i ewidencja legitymacji służbowych nauczycieli.
26. W przypadkach uzasadnionych potrzebami służbowymi wykonuje polecenia przełożonego,
które nie są wyszczególnione w niniejszym zakresie obowiązków a wiążą się z rodzajem wykonywanej
pracy jeżeli nie są sprzeczne z przepisami praw pracy lub umową o pracę.
Okres zatrudnienia: od 22.12.2025 na czas określony
(6 m-cy) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 22.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 303 PLN
Opis wynagrodzenia: zasadnicze
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw,
którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c. wykształcenie: średnie ze stażem pracy minimum 3 lata lub wyższe ze stażem pracy minimum
1 rok, w zakresie prawa pracy, ekonomii i administracji,
d. znajomość zagadnień związanych z ustawą o pracownikach samorządowych, prawie
oświatowym, Kartą Nauczyciela, Kodeksem Pracy,
e. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się
nieposzlakowaną opinią,
f. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać
dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje
w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość
lub interesowność,
g. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
h. dla osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona
dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego
w służbie cywilnej.
2. Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach
samorządu terytorialnego),
2. mile widziane doświadczenie przy obsłudze sekretariatu,
3. obsługa komputera w środowisku Windows, pakietu Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych
i programów komputerowych wykorzystywanych w szkołach, znajomość obiegu i rejestracji
dokumentów, w tym angażowania środków finansowych oraz opisywania dokumentów,
4. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kulturalna obsługa interesantów,
5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
6. samodzielność, dokładność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy,
7. zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, umiejętność pracy
w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność pracy
pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta w Słupsku
NIP: 8392073474
REGON: 771601219
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Deotymy 15a, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wojciech Gajewski
Nr telefonu: 59 845 60 22
E-mail: 5lo@5lo.slupsk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej wraz z opisem swoich
osiągnięć i sukcesów w pracy,
b. list motywacyjny z własnoręcznym podpisem,
c. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie
odbytych studiów, poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenie o stanie zdrowia
i braku przeciwwskazań do zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. gospodarczych.
d. kserokopie świadectw pracy,
5
e. kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem,
f. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie
zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje i inne),
g. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności
prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
h. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2, ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany do złożenia
wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko specjalisty
ds. gospodarczych należy składać w formie pisemnej w siedzibie V Liceum Ogólnokształcącego
im. Zbigniewa Herberta w Słupsku przy ul. Deotymy 15 a, 76-200 Słupsk lub przesłać pocztą
na adres: V Liceum Ogólnokształcące im. Zbigniewa Herberta ul. Deotymy 15 a, 76-200 Słupsk,
w terminie do dnia 4 grudnia 2025 roku, do godz. 15.00. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia
naboru.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do V Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa
Herberta w Słupsku lub data złożenia w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta
w Słupsku. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej V Liceum
Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku, Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu
Miejskiego w Słupsku. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w V Liceum
Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez
okres jednego roku w V Liceum Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.
W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Z Regulaminem
Naboru można się zapoznać na stronie www.5lo.slupsk.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać
pod numerem telefonu: 59 8456022. Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni
do II etapu naboru zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy
kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru, podana będzie niezwłocznie po przeprowadzonym
naborze i umieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku, na stronie internetowej V Liceum
6
Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Słupsku.
7. Informacje dodatkowe:
1. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich
tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń
lub tłumacza przysięgłego.
2. Przez złożenie dokumentów uczestnik naboru wyraża zgodę na poddanie się procedurze konkursowej.
3. Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego dalej Rozporządzeniem, informuję,
iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych kandydatów do pracy przetwarzanych w V Liceum
Ogólnokształcącym im. Zbigniewa Herberta w Słupsku jest dyrektor szkoły.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jarosław Mielnik.
3) Kontakt do administratora: 5lo@5lo.slupsk.pl
4) Kontakt do inspektora: iod@radcamielnik.pl
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
a) realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
1. na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1
lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności
w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw
przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem
kierowniczych stanowisk urzędniczych,
2. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne
podanie w składanej ofercie danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie
zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo
cofnięcia zgody. Zgodę można cofnąć drogą, którą została wyrażona,
3. przetwarzanie szczególnej kategorii danych osobowych odbywa się na podstawie art. 9 ust. 2
pkt b RODO, gdyż jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonania szczególnych praw
przez administratora lub osobę, której dane dotyczą w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia
społecznego i ochrony socjalnej.
b) archiwizacji na podstawie: przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
7
działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji
międzynarodowej.
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
8) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
a) przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu
procedury naboru,
b) w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez
okres wskazany powyżej.
9) Nieodebrane przez Panią/Pana osobiście dokumenty aplikacyjne (oferta pracy) zostaną komisyjnie
zniszczone w terminie:
a) jednego miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru w przypadku niezakwalifikowania się
Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru,
b) trzech miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru
w przypadku wskazania Pani/Pana kandydatury w protokole na drugim bądź kolejnym miejscu.
10) Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
11) Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.
12) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa,
w szczególności wskazanych w pkt 3, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane
dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie
brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
13) Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-14

opublikowano: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności