Numer oferty: StPr/25/2129
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogłoszenie o pracy zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- http://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Siedzibie Urzędu Miasta Ustka.
Zakres najważniejszych zadań:
1) sporządzanie projektów informacji prasowych,
2) przygotowywanie konferencji prasowych,
3) reprezentowanie Urzędu Miasta Ustka w mediach,
4) koordynowanie działań związanych z przeprowadzeniem konsultacji społecznych, w szczególności weryfikowanie ich przeprowadzania pod względem formalnym,
5) podejmowanie działań ułatwiających kontakt mieszkańców z Urzędem Miasta,
6) udział w spotkaniach wszystkich gremiów Urzędu podejmujących kluczowe decyzje oraz w spotkaniach z mediami,
7) współorganizowanie obchodów, rocznic, uroczystości, świąt państwowych,
8) współpraca w zakresie komunikacji społecznej z organizacjami pozarządowymi,
9) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem Patronatu Burmistrza,
10) sprawowanie opieki organizacyjnej nad Młodzieżową Radą Miasta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 6200 zł brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie w pracy w mediach, znajomość zagadnień z zakresu PR i komunikacji społecznej, znajomość aktualnie obowiązujących przepisów na stanowisku pracy, m.in. ustaw: prawo prasowe, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o dostępie do informacji publicznej, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, obszerna wiedza na temat komunikacji medialnej i specyfiki określonych mediów, wiedza na temat organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego, predyspozycje i umiejętności kandydata: wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy, analitycznego i logicznego myślenia, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, pracy pod presją czasu, kreatywność, elokwencja, zdolności retoryczne, biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych, zaawansowana obsługa mediów społecznościowych, operatywność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, komunikatywna znajomość języka angielskiego, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
NIP: 8392919310
REGON: 000523873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Szewczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na inspektora DiKS":
w Urzędzie Miasta Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka,
za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 2 grudnia 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8.00- 15.30