Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Referent/ referentka ds. zamówień publicznych - Opatów, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-11-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opatowie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Opatowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0582

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. koordynacja oraz opracowanie planów i harmonogramów zamówień publicznych na roboty budowlane, usługi i dostawy,
2. przyjmowanie oraz realizacja zatwierdzonych wniosków o udzielenie zamówień publicznych,
3. prowadzenie rejestrów udzielonych zamówień i umów w komórce Wl,
4. przygotowanie planu udzielania zamówień w danym roku,
5. prowadzenie spraw w związku z wniesieniem środków ochrony prawnej,
6. przygotowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych,
7. udział w przygotowywaniu i realizacji procesów inwestycyjnych w zakresie zamówień publicznych,
8. samodzielne przeprowadzanie czynności proceduralnych przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wyłączonych z ustawy (planowanie, sporządzanie SWZ, publikacja ogłoszeń, ocena ofert, przygotowywanie protokołów, umów, informacji, odpowiedzi itp.),
9. współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi urzędu, w szczególności w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnych do udzielenia zamówień publicznych,
10. kompletowanie dokumentacji dot. zamówień publicznych,
11. współpraca przy uzgadnianiu z merytoryczną komórką organizacyjną urzędu wydatków
budżetowych na zamówienia publiczne,
12. udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do postępowań o udzielenie zamówień publicznych poprzez obsługę pracy komisji przetargowej, przygotowanie druków dla komisji przetargowej, prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego,
13. bieżące monitorowanie wykonywanych przedsięwzięć w zakresie ich zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych, w tym monitorowanie zmian zachodzących w toku ich realizacji, oraz przygotowywanie w tym zakresie zmian ogłoszeń (współpraca przy przygotowaniu zmian do umowy,itp-),
14. obsługa portali, narzędzi związanych publikacja dokumentów z zakresu zamówień publicznych,
15.aktualizacja przepisów wewnętrznych zarządzeń w związku ze zmianami przepisów w zakresie zamówień publicznych,
16. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 do 7 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymagane wykształcenie wyższe magisterskie: prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
dodatkowo mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu zamówień publicznych;
co najmniej 2-letni staż pracy poza urzędem, na stanowisku w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo zamówień Publicznych, w tym roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej lub rządowej w zakresie zamówień publicznych realizowanych na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Opatowie
NIP: 8631456593
REGON: 830413930
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, powiat: opatowski, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anita Tutak - Skórska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny i życiorys zawodowy;
3) własnoręczne podpisane oświadczenia kandydata o tym, że:
posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią,
brak jest przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania przez niego pracy na w/w stanowisku, posiada polskie obywatelstwo;
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy dokumentujący posiadany staż pracy, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
6) klauzula informacyjna wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych, której wzór stanowi załącznik do ogłoszenia.
szczegóły na poniższej stronie: https://bip.opatow.pl/strona-7581-ogloszenie_otwartego_i_konkurencyjnego.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-11-26
ostatnia aktualizacja: 2025-11-28
Komentarze
Polityka Prywatności