Numer oferty: StPr/25/1396
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów budowlanych
w budynkach Urzędu Marszałkowskiego oraz w lokalach wynajmowanych.
2. Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia, zapytań ofertowych, projektów budowlanych, umów, itp. zarówno w zakresie dokumentacji projektowej jak i robót budowlanych.
3. Udział w charakterze członka Komisji przetargowej w zamówieniach publicznych na dokumentację projektową oraz roboty budowlane.
4. Nadzorowanie (w ramach posiadanych uprawnień) wykonywanych prac remontowo-budowlanych realizowanych przez Urząd Marszałkowski oraz udział w ich odbiorach.
5. Prowadzenie Książek obiektów budowlanych.
6. Zgłaszanie przełożonym potrzeb w zakresie bieżących remontów budynków i instalacji.
7. Terminowe prowadzenie spraw związanych z bieżącymi naprawami, serwisem
i konserwacjami instalacji oraz urządzeń, w szczególności: instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, dźwigów osobowych, itp.
8. Zgłaszanie awarii, usterek, wad dotyczących budynków, instalacji, urządzeń objętych gwarancjami na podstawie zawartych umów (z wyłączeniem systemów alarmowych obsługujących budynek C2) oraz nadzór nad usuwaniem awarii i usterek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność analitycznego myślenia
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wykształcenie wyższe w zakresie: budownictwo lub architektura lub urbanistyka
[Umiejętność 1] : prowadzenie właściwej organizacji pracy
[Inne] : doświadczenie zawodowe w:
- pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub
- pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w jednym z następujących zakresów: budownictwo, architektura, urbanistyka;
3) co najmniej 4-letni straż pracy;
4) udokumentowane doświadczenie zawodowe w:
pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym i/lub pracy w branży budowlanej w zakresie koordynacji i/lub nadzoru, i/lub organizacji procesu budowlanego, i/lub inwestorskiego;
5) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy:
a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie województwa,
c) ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o pracownikach samorządowych,
f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,
g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1. udokumentowane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
REGON: 291019005
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Janda-Wnuk
Nr telefonu: 41 395 16 58
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
9. Lista sprawdzająca.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 4 grudnia 2025 r. do godz. 15.30
w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
(budynek C2)
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
lub
2) przesłać pocztą do dnia 4 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
na adres:
Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
lub
3) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 4 grudnia 2025 r.
AE:PL-57494-35550-GDUUU-22
lub
4) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 4 grudnia 2025 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
/3h680wewfh/SkrytkaESP
z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr 067.OK.10.2025 na stanowisko głównego specjalisty w Departamencie Organizacyjnym i Kadr.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenie