Numer oferty: StPr/25/1743
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.pl
Umowa o pracę na pełen etat
Przewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r.
Termin naboru do 05 grudnia 2025r.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo), co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań objętych nadzorem, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.
Wymagania dodatkowe: znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel), umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Milejewo
NIP: 5782157496
REGON: 000542563
Adres www: www.milejewo.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Elbląska 47, 82-316 Milejewo, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Lisowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Pełen zakres wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Milejewo, zakładka nabory na wolne stanowiska. Termin naboru do 05.12.2025r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 5 grudnia 2025 r. do godz. 13.00 pokój nr 12, pod adres: Urząd Gminy Milejewo ul. Elbląska 47, 82-316 Milejewo, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami.
Decyduje termin wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Milejewo.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Termin naboru do 05.12.2025r.