Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 1 grudnia 2025 (poniedziałek)

Podinspektor w biurze ds. zarządzania kryzysowego - Wałbrzych, dolnośląskie

Data dodania: 2025-11-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bezpieczeństwo narodowe lub pokrewne

Numer oferty: StPr/25/1351

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad realizacją zadań ochrony ludności i obrony cywilnej przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu.
2. Prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem współpracy między służbami, inspekcjami i strażami w zakresie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu.
3. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem utrzymywaniem zasobów ochrony ludności oraz infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zapewnienie dostępu do wody.
4. Opracowanie zlecen dla podmiotów ochrony ludności dotyczących rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty.
5. Prowadzenie ewidencji podmoiotów i zasobów ochrony ludności na terenie powiatu.
6. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawaniem decyzji o uznaniu za podmiot ochrony ludności.
7. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem udzielania pomocy humanitarnej na obeszarze powiatu.
8. Opracowywanie wkładu do wojewódzkiego planu ewakuacji w zakresie obszaru powiatu.
9. Prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem dezinformacji obniżającej społeczną odporność na obszarze powiatu.
10. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecaniem wykonania sprawdzenia obiektu budowlanego pod względem spełnienia lub możliwości spełnienia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony.
11. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczeniem, zawieraniem porozumień i wydawanie decyzji o uznaniu obiektu budowlanego za budowkę ochronną oraz organizowanie miejsc doraźnego schronienia.
12. Pełnienie dyżuru w ramach Powiatowego centrum Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego.
13. Opracowywanie projektów aktów prawa miejskiego w zakresie ochrony ludności i obrony cywilne.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach od: 07:00 do 15:00, 07:00 do 16:00, 07:00 do 14:00.
Praca także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Umowa na czas określony.
Wysokość wynagrodzenia (kwota brutto) 4900.00 zasadnicza + staż (od 5% do 20%).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bezpieczeństwo narodowe lub pokrewne
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne dla kandydata:
1. Wykształcenie wyższe o profilu bezpieczeństwo narodowe lub pokrewne umożliwiające wykonywanie zadań określonych w ogloszeniu o naborze.
2. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. znajomość przepisów prawa.
a. ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej,
b. ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
c. ustawy o obronie ojczyzny,
d. ustawy o samorządzie powiatowym.
7. prawo jazdy kat.b
2. Wymagania dodatkowe:
1. samodzielność w działaniu, rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań,
2. umiejętność analitycznego myślenia,
3. umiejętność pracy w grupie,
4. rzetelność, odpowiedzialność,
5. wysoka kultura osobista,
6. komunikatywność,
7. dobra organizacja pracy własnej,
8. biegła obsługa komputera.



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
NIP: 8862413678
REGON: 890718001
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Kruchlak
Nr telefonu: 748460713
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty można złożyć do dnia 1 grudnia 2025 r.
Szczegóły konkursu pod adresem: Podinspektor w Biurze ds. Zarządzania Kryzysowego. Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu (bip.powiatwalbrzyski.pl) - zakładka praca.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności