Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 1 grudnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor w wydziale organizacyjnym, promocji i oświaty - Wałbrzych, dolnośląskie

Data dodania: 2025-11-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1352

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Organizacja pracy Starostwa pod kątem przygotowania i rozliczania zamówień, umów na zakupy towarów, usług i dostaw.
2.Koordynowanie, nadzór i rozliczenie umów i usług na podstawie energii elektrycznej, wody, gazu i ciepłej wody, wywozu odpodów, utrzymania czystości, usuwanie śniegu, utrzymanie terenów zieleni, mediów , ochrony budynków, monitoringu, systemu ppoz..
3.Opracowywanie i uzgadnianie pod względem formalno-prawnym z obsługą prawną, projektów aktów wewnetrznych Starostwa oraz umów wynikających z realizacji zleconych zadań.
4.Przygotowywanie specyfikacji zamówień do przetargu, zapytań ofertowych oraz umów na świadczenie usług w zakresie m.in.dostaw mediów, odbioru ścieków i odpoadów, usług, ochrony i monitoringu budynków Starostwa, usługi utrzymania czystości, energii elektrycznej, zakupu paliwa do samochodów służbowych oraz nadzorownaie prwidłowego przebiegu reallizacji umów i ich rozliczeń.
5. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o dostawy usług telekomunkacyjnych.
6.Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów o remonty bieżące, przeprowadzane w obiektach Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektów Skarbu Państwa.
7. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu umów na prowadzenie prac serwisowych w majatku Starostwa oraz w powierzonych w zarządzanie obiektach Skarbu Państwa.
8. Techniczna obsługa obiektu Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu.:
a/dokonywanie regularnych przegladów technicznych całego obiektu;
b/pełnienie nadzoru nad sprawnością techniczną w budynku Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa,
c/ nadzór nad utrzymaniem czystości i porządu w pomieszczeniach magazynowych i gospodarczych Starostwa oraz na terenie wokół budynku Starostwa.
9. Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.
10. Przygotowanie i nadzorowanie prawidłowego przebiegu realizacji umów najmu pomieszczeń w obiektach Starostwa.
11. Bieżące kontrolowanie stanu technicznego pomieszczeń i działania infrastruktury Starostwa oraz udziału w okresowych kontrolach technicznych.
12.Aktualizowanie tablic informacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w zakreskie wynikającym ze zmian personalnych i przemieszczeń.
13. Przygotowanie planu wydatków budżetowych związanych z inwestycjami, eksploatacją i remontami budynków oraz zakupami materiałów biurowych i eksploatacyjnych, zgodnie z zasadami racjonalnego gospodarowania oraz przygotowywanie na polecenie Naczelników OR sprawozdań z ich realizacji planu wydatków Wydziału:
14.Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczeniem, opisywaniem, weryfikowaniem faktur.
15. Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystycznych w zakresie wykonywanych obowiazków ( zużycie materiałów i mediów).
16.Prowadzenie i nadzorowanie prawidłowego przechowywania dokumentacji związanej z eksploatacją i remontami budynków Starostwa oraz powierzonych w zarządzanie nieruchomości Skarbu Państwa.
17. Prowadzenie i terminowe odnotowywanie wpisów w ksiegach obiektu Starostwa, zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
18. Przygotowywanie i przekazywanie do archiwum akt, zgodnie z obowiazującymi w Starostwie zasadami archiwizacji.
19. Udzielenie odpowiedzi na zadane pytania w drodze dostepu do informacji w zakresie realizaowanych obowiazków służbowych.
20.Prowadzenie dokumentacji zwiazanych z eksploatacją samochodów Starostwa, naprawami, przegladami, ewidencją pojazdu, rozliczeniem paliwa.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca w godzinach : 07:00-15:00 we wtorek : 07:-16:00 i piątek 07:00-14:00
Wynagrodzenie 5.200.00zł + staż ( od 5% do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: -Staż pracy co najmniej 5 lat pracy.
-Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
-Niekaralność za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestepstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
-Znajomość przepisów ustawy: Kodeks postepawania adminstracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, ustawy prawo zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe;
- Biegła obsługa komputera
-Dobra organizacja pracy własnej
-Komunikatywność
-Wysoka kultura osobista
- Rzetelność odpowiedzialność
-Umiejetność pracy w grupie
-Umiejetność analitycznego myślenia
- Samodzielnośc w działaniu, rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
NIP: 8862413678
REGON: 890718001
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyzwolenia 20 - 24, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Kruchlak
Nr telefonu: 74 8460713
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny. Dokumenty można złożyć do dnia 01.grudnia.2025r.
Szczegóły konkursu pod adresem :Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu( bip.powiatwalbrzyski.pl) w zakładce praca
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności