Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 8 grudnia 2025 (poniedziałek)

Inspektor w biurze audytu wewnętrznego - Rzeszów, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/4485

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: ŁUKASZA CIEPLIŃSKIEGO 4, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
1)przeprowadzanie w trakcie roku zapewniających i doradczych zadań audytowych wynikających z Planu Audytu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie oraz w jednostkach nadzorowanych i podległych,
2)sporządzanie projektów sprawozdań z przeprowadzonych audytów,
3)opracowywanie dokumentacji audytowej: programów zadań audytowych, protokołów z narad otwierających i zamykających i innych dokumentów audytowych,
4)uczestnictwo w sporządzaniu rocznego i wieloletniego Planu Audytu,
5)przeprowadzanie czynności sprawdzających,
6)sporządzanie Notatek Informacyjnych z dokonanych czynności sprawdzających,
7)monitorowanie wdrożenia rekomendacji wynikających z przeprowadzonych audytów,
8)udział w naradach otwierających i zamykających zadania audytowe,
9)przeprowadzanie audytu wewnętrznego zleconego,
10)uczestnictwo w sporządzaniu rocznego Sprawozdania z Wykonania Planu Audytu,
11)aktualizacja procedur wewnętrznych Biura Audytu Wewnętrznego,
12)sporządzanie analizy ryzyka w zakresie działań Urzędu na etapie planowania rocznego i wieloletniego,
13)współpraca z kontrolerami, audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
14)udział w szkoleniach specjalistycznych w zakresie audytu wewnętrznego,
15)prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Biura Audytu Wewnętrznego,
16)kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów na stanowisku pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku prawo, zarządzanie, ekonomia, rachunkowość lub finanse,
co najmniej trzyletni staż pracy,
znajomość przepisów ustawy o samorządzie województwa,
znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu,
znajomość Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego,
znajomość narzędzi i technik audytorskich,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:
ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe rozwijające kompetencje audytora wewnętrznego,
doświadczenie na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań kontrolnych/audytowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO
NIP: 8132917389
REGON: 690587255
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŁUKASZA CIEPLIŃSKIEGO 4, 35-010 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.podkarpackie.pl/urzad-marszalkowski-2/praca-w-urzedzie/7582-or-i-2110-62-2025

Wymagane dokumenty:

kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia),
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy),
oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia),
oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego będzie się posługiwał publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia),
kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi.

W miesiącu październiku 2025 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na dwa wolne stanowiska pracy inspektora w Biurze Audytu Wewnętrznego, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie al. Łukasza Cieplińskiego 4, Biuro podawcze, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4 w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.podkarpackie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4.

UWAGA
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.

Procedury zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń (tzw. sygnalistów) w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego o Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego z siedziba w 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4.
Z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych poprzez e-mail - iod@podkarpackie.pl, telefonicznie 17 747 67 09, listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, osobiście w siedzibie Urzędu przy al. Łukasza Cieplińskiego 4 w Rzeszowie.
Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane w celach przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z przepisami prawa, w tym publikacji niezbędnych informacji o wyłonionym kandydacie oraz archiwizacji.
Dane osobowe kandydatów do pracy są przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust.1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 (czynności zmierzające do zawarcia umowy),
art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679 (w zakresie przewidzianym w art. 22 i nast. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku ciążącego na administratorze oraz przepisów szczególnych tj.:
ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Podanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych poza ogłoszonym naborem lub w zakresie nieokreślonym przepisami prawa w ramach naboru zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Informacja o wyniku naboru jest zamieszczania na tablicy informacyjnej UMWP oraz publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres 3 miesięcy.
Pani/Pana dane osobowe gromadzone w celach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres 7 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji.
Kandydat może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przyszłych rekrutacji.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w myśl obowiązujących przepisów. Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji oraz profilowania.
Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.
Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, danych kontaktowych, wykształcenia oraz przebycia dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym naborze. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności