Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 grudnia 2025 (środa)

Specjalista do spraw obsługi klienta na rynek czeski - Mielec, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1797

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przyjmowanie, odpowiadanie, weryfikowanie oraz analizowanie za pośrednictwem 3 kanałów kontaktu: mail, telefon, czat, wszelkich zgłoszeń Klientów spółki dokonujących zakupów na własnych sklepach i platformach e-commerce;
- wsparcie i budowanie pozytywnych relacji z Klientem na każdym etapie procesu zakupu;
- monitorowanie zamówień, zwrotów oraz reklamacji;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, w tym doradztwo i informacja produktowa;
- współpraca z działem logistyki w obszarze realizacji zamówień i reklamacji;
- aktywny udział w tworzeniu i poprawie procedur usprawniających proces obsługi Klienta;
- wraz z pozostałymi działami spółki dbanie o wysoki standard obsługi Klienta i pozytywny wizerunek Zolta Trade.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 168.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
- możliwość rozwoju w młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji;
- perspektywę i stabilizację zatrudnienia;
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - doświadczenie w obsłudze Klienta;
- wysoki poziom empatii i nastawienie pro klienckie;
- ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne;
- znajomość języka czeskiego ( minimum B2/C1);
- mile widziana znajomość języka niemieckiego;
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- znajomość platformy BaseLinker będzie atutem;
- umiejętność pracy zespołowej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
NIP: 8172183841
REGON: 367558723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: zgloszenia@zolta.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia@zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności