Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 9 grudnia 2025 (wtorek)

Młodszy referent ds. organizacyjno - kadrowych. - Harasiuki, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0675

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Bieżące aktualizowanie Karty zadań dla poszczególnych pracowników w uzgodnieniu z Sekretarzem Gminy.
2) Załatwianie spraw wynikających z Regulaminu pracy pracowników Urzędu.
3) Prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu, przygotowanie poczty dla Wójta Gminy oraz rozdział jej na poszczególne stanowiska pracy.
4) Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
5) Prowadzenie rejestru godzin nadliczbowych i rejestru wyjść w godzinach służbowych.
6) Prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki etatami i funduszem płac w Urzędzie w porozumieniu z Sekretarzem Gminy.
7) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji z zakresu szkolenia pracowników.
8) Przygotowanie projektów, zarządzeń i decyzji Wójta w zakresie spraw organizacyjnych Urzędu oraz dotyczących powołania i działalności jednostek organizacyjnych podległych Radzie Gminy.
9) Obsługa narad Wójta z pracownikami Urzędu w zakresie:
a) szkolenia samodoskonalącego pracowników,
b) okresowych odpraw instruktażowych.
10) Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z:
a)zawarciem umowy o pracę,
b) awansowaniem, przeszeregowaniem,
c) nagradzaniem i karaniem pracowników,
d) prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych,
e) przygotowanie dokumentacji w związku z powołaniem, zaszeregowaniem i odwołaniem dyrektorów, kierowników jednostek organizacyjnych.
11) Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych.
12) Obsługa centrali telefonicznej, faxu, poczty elektronicznej.
13) Wysyłanie korespondencji Urzędu.
14) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej na terenie gminy.
15) Wykonywanie zadań z zakresu ewidencji działalności gospodarczej poprzez wprowadzanie wniosków do CEIDG.
16) Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia na miejscu, poza miejscem sprzedaży oraz w czasie organizowanych zabaw.
17) Naliczanie i prowadzenie ewidencji wnoszonych opłat za sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych przez podmioty gospodarcze.
18) Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
19) Koordynacja prowadzonych kontroli w zakresie przestrzegania warunków sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych.
20) Przygotowanie opinii do decyzji o cofnięciu zezwoleń w przypadku naruszenia sprzedaży alkoholu, nieletnim i nietrzeźwym lub zakłócenia porządku publicznego w miejscu sprzedaży alkoholu lub w najbliższej okolicy.
21) Koordynowanie działań podejmowanych interwencji w stosunku do osób prawnych i fizycznych łamiących ustawowy zakaz reklamy alkoholu.
22) Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych.
23) Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego ePUAP.
24) Współpraca w redagowaniu stron internetowych.
25) Prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
26) Prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP w Urzędzie Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.12.2025
Data zakończenia: 17.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki,
2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie),
3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Harasiuki
NIP: 8652065432
REGON: 000543350
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Iwona Szkoda
Nr telefonu: 15 8791306
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy (według załącznika nr 1),
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (według załącznika nr 2),
5) oświadczenie o niekaralności (według załącznika nr 3),
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (według załącznika nr 4),
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Harasiuki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE czyli RODO oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój Nr 7 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Harasiukach (Harasiuki, ul. Długa 11, 37 -413 Harasiuki) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych do dnia 9 grudnia 2025 r. do godz.15 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione osobiście o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Z wyłonioną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-25
ostatnia aktualizacja: 2025-11-26
Komentarze
Polityka Prywatności