Numer oferty: StPr/25/0986
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wykształcenie wyższe, znajomość norm, posiadanie odpowiednich szkoleń lub certyfikatów np. auditora wewnętrznego, doświadczenie w zakresie zarządzania jakością w ochronie zdrowia, samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, zdolności mediacyjne, komunikacyjne i analityczne, sprawne rozwiązywanie problemów.
Zakres obowiązków: koordynacja systemu zarządzania jakością, organizacja i nadzór nad działaniem systemu, doskonalenie i wdrażanie zmian, wprowadzanie usprawnień, wdrażanie działań, realizacja i komunikacja polityki jakości placówki, audyty wewnętrzne, planowanie, przeprowadzanie lub koordynacja większych audytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i ipodiadanego stażu pracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista kontroli jakości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie w zarządzaniu jakością w ochronie zdrowia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
NIP: 6211536551
REGON: 000310226
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: spzoz@krotoszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy lub wysłać e-mailem do firmy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail