Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 grudnia 2025 (piątek)

Informatyk-koordynator systemu syrena - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-21
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Informatyka
Znajomość języków: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/11460

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Syreny 26, 01-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Koordynacja funkcjonowania systemu Syrena w 15 DPS.
2. Wsparcie pracowników w codziennej obsłudze systemu, rozwiązywanie problemów.
3. Weryfikacja danych wprowadzanych do systemu, nadzór nad procesami w systemie.
4. Przegląd logów systemowych.
5. Nadzór nad poprawnością i aktualnością danych.
6. Organizacja i prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu.
7. Generowanie raportów i sprawozdań o pracy systemu.
8. Udział w spotkaniach z Biurem Informatyki i BPiPS m. st. Warszawy.
9. Współpraca z dostawcą systemu oraz działem IT w zakresie zgłaszania błędów, potrzeb i aktualizacji.
10. Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa DPS.
11. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników DPS Syrena i innych DPS z terenu m.st. Warszawy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik informatyk*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: Informatyka
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie :
- wyższe lub średnie.

Wymagany staż pracy:
- przy wykształceniu wyższym - nie jest wymagany;
- przy wykształceniu średnim - 3 lata.

Warunki pracy:
- dopuszcza się zatrudnienie osób z orzeczoną niepełnosprawnością umożliwiającą wykonywanie niżej określonego zakresu zadań oraz komunikację werbalną z pracownikami i mieszkańcami,
- praca biurowa,
- sposób wykonywania: praca siedząca,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne: budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie: wejście główne posiada podjazdy, ciągi komunikacyjne, drzwi wewnętrzne mają odpowiednią szerokość, windy nie są wyposażone w przyciski sterujące, umożliwiające odczyt w piśmie Braille a, brak windy na wszystkich kondygnacjach budynku.

Konieczne:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych,
- znajomość biegła narzędzi MS Office 365, dostępów VPN, konfiguracji środowiska MS Windows 10/11 w zakresie,
- umiejętność analitycznego myślenia i dbania o jakość danych,
- komunikatywność i umiejętność pracy z personelem o różnych kompetencjach technicznych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- znajomość systemu Android 10 lub nowszego w zakresie konfiguracji, aktualizacji i instalacji oprogramowania,
- doświadczenie w tworzeniu prezentacji i dokumentów szkoleniowych dla pracowników.

Dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej lub administracji publicznej,
- znajomość systemu Syrena lub podobnych systemów (np. POMOST, Emp@tia),
- doświadczenie w szkoleniu pracowników lub koordynowaniu projektów informatycznych,
- znajomość przepisów dotyczących pomocy społecznej oraz RODO,
- znajomość obsługi systemu JIRA,
- doświadczenie w tworzeniu schematów blokowych lub schematów UML,
- doświadczenie w konfiguracji i obsłudze na narzędzi do weryfikacji komunikacji sieciowej (np. tcpdump, wireshark) POMOST, Emp@tia).

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Koordynacja i administracja systemu:
- administrowanie systemem Syrena oraz nadzorowanie działania modułów używanych w DPS;
- nadzorowanie nadawania i odbierania uprawnień użytkownikom;
- bieżące monitorowanie poprawności i spójności wprowadzanych danych.

Wsparcie użytkowników:
- udzielanie pomocy pracownikom w zakresie technicznej i merytorycznej obsługi systemu;
- rejestrowanie i wstępna analiza zgłaszanych problemów, proponowanie rozwiązań;
- prowadzenie szkoleń wprowadzających dla nowych pracowników oraz cyklicznych warsztatówdoszkalających;
- zbieranie informacji od pracowników i użytkowników systemu.

Współpraca z dostawcą systemu i działem IT:
- zgłaszanie błędów i praca w systemie JIRA lub innych systemach obsługi błędów wykonawców;
- opis usterek, definiowanie problemów;
- definiowanie potrzeb rozwojowych systemu;
- komunikacją z działem IT dostawców oprogramowania ;
- uczestniczenie w aktualizacjach oprogramowania i testowaniu nowych funkcji;
- konsultowanie zmian technicznych lub organizacyjnych wynikających z modyfikacji systemu.

Nadzór nad danymi:
- dbanie o poprawność, kompletność i aktualność danych wprowadzanych przez pracowników;
- tworzenie zestawień, statystyk i raportów dla kierownictwa DPS;
- czuwanie nad zgodnością danych z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, w tym RODO

Doskonalenie systemu pracy:
- analiza procesów w DPS pod kątem ich cyfryzacji i usprawnienia wprowadzanie propozycji dotyczących usprawnień systemu i procedur użytkowania;
- śledzenie zmian w przepisach dotyczących pomocy społecznej w zakresie ewidencji i dokumentacji elektronicznej.

Zadania dodatkowe:
- udział w audytach wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentacji elektronicznej;
- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym DPS;
- inne zadania zlecone przez przełożonego w zakresie obsługi systemu i dokumentacji elektronicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- opis przebiegu pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, w przypadku zagranicznego dokumentu o wykształceniu kopię dokumentu nostryfikującego;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym powinny zostać dołączone tłumaczenia na język polski poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
- kopię świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w razie pozostawania w stosunku pracy, w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym powinny zostać dołączone tłumaczenia na język polski poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
- pisemne oświadczenie dotyczące posiadania obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posiadania obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego wymagana jest kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego wymienionego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2009 r. Nr 64 poz. 539);
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pisemne oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
- pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dodatkowo kandydat może złożyć list motywacyjny.

Kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów,
o których mowa w pkt. 2-4 oraz 6, 8, pod rygorem wykluczenia z konkursu. O wykluczeniu informuje się kandydata pisemnie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS SYRENA, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi 1,01 %.

Osoby zainteresowane naborem proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w kopercie, ze wskazaniem imienia i nazwiska, w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 12.00. Dokumenty można dostarczyć osobiście do pokoju Kancelarii (pokój nr 37-parter) lub za pośrednictwem poczty na adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA w Warszawie
01-150 Warszawa, ul. Syreny 26 z dopiskiem na kopercie: nr ref 2/2025 stanowisko: INFORMATYK koordynator systemu Syrena.

Dokumenty nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 12.00.

Ogłoszenie dostępne pod linkiem: https://wola.um.warszawa.pl/waw/dpssyrena/-/nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze

Miejsce pracy: ul. Syreny 26
Godziny pracy: 8-16

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA"
NIP: 5271743520
REGON: 006377177
Adres www: http://www.dpssyrena.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Syreny 26, 01-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 632 32 41
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- opis przebiegu pracy zawodowej;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, w przypadku zagranicznego dokumentu o wykształceniu kopię dokumentu nostryfikującego;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym powinny zostać dołączone tłumaczenia na język polski poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
- kopię świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w razie pozostawania w stosunku pracy, w przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym powinny zostać dołączone tłumaczenia na język polski poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
- pisemne oświadczenie dotyczące posiadania obywatelstwa polskiego lub oświadczenie posiadania obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego wymagana jest kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego wymienionego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej ( Dz. U. z 2009 r. Nr 64 poz. 539);
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pisemne oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
- pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dodatkowo kandydat może złożyć list motywacyjny.

Kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów dokumentów,
o których mowa w pkt. 2-4 oraz 6, 8, pod rygorem wykluczenia z konkursu. O wykluczeniu informuje się kandydata pisemnie.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Osoby zainteresowane naborem proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w kopercie, ze wskazaniem imienia i nazwiska, w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 12.00. Dokumenty można dostarczyć osobiście do pokoju Kancelarii (pokój nr 37-parter) lub za pośrednictwem poczty na adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA w Warszawie, 01-150 Warszawa, ul. Syreny 26 z dopiskiem na kopercie: nr ref 2/2025 stanowisko: INFORMATYK koordynator systemu Syrena.
Dokumenty nie spełniające wymagań formalnych lub złożone po terminie zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 05 grudnia 2025 r. do godz. 12.00.

opublikowano: 2025-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności